Alla inlägg under september 2013

Av rebecca - 20 september 2013 00:28

Har verkligen piggat på mig senaste veckorna känns underbart! Igår sov jag hos jenny och spenderade kvällen där med idol o matlagning massa myyys. Sen kom Elin så mosade vi ihop alla tre i en 120 säng haha jag böt till soffan halv 2 då hade jag trängt klart med töserna som både pratar o slåss i sömnen haha. Gos:)


Åkte hem typ runt elva o kollade lite PLL innan de blev en middagslur.

Hade dödens mensvärk så tog bilen ut till Maggan som till och med kom fram i hagen idag. Älskade. Vi har ridit "My" träning de två senaste dagarna snabbt fram o snabbt tillbaka både i trav och galopp. Jäklar vad hon tycker det är jobbigt men vad fin hon blir! Igår red vi utan bommar och idag med. Gick riktigt bra fakitskt. Vi var nog lika svettiga båda två sen!

Imorgon ska jag hoppa och tänkte fakitskt göra den övningen som Tyra la upp--->http://www.tyrashastar.se/ 

Annrs är jag lediga imorn igen. Har inte fått nått jobb varken idag eller igår meeeeen jag gråter inte precis;)

Skönt att det är nya grejer på G inom jobbfronten.


Annrs så kom mamma förbi en sväng och efter det solade jag och har tränat lite. Så nu klev jag just upp ur badet. haha min grannar måste älska mig...badar och dschar på nätterna...har fester osv osv hehe. Goast är när grannungarna frågar om jag har fest i helgen HAHA.


På tal om fest Jenny vill ha med imorn på galej men jag är nog sugen på att tare lungt bara vi får se vad de blir..ändå lite sugen på bus;)

nej dags för sängen.

Puss

                         

 

You held me down, but I got up (HEY!)
Already brushing off the dust
You hear my voice, you hear that sound
Like thunder gonna shake the ground
You held me down, but I got up (HEY!)
Get ready cause I’ve had enough
I see it all, I see it now

[Chorus]
I got the eye of the tiger, a fighter, dancing through the fire
Cause I am a champion and you’re gonna hear me roar
Louder, louder than a lion
Cause I am a champion and you’re gonna hear me roar
Oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh
You’re gonna hear me roar


Maybe you're reason why all the doors are closed
So you could open one that leads you to the perfect road
Like a lightning bolt, your heart will glow
And when it's time, you'll know

You don't have to feel like a waste of space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow






Av rebecca - 4 september 2013 01:20

Kan inte sova. igår natt körde en timmes crosstrainer et  t på natten. Normalt. Jobbat långa pass både måndag o tisdag var tjutfärdig när jag gick hem så trött var jag, men somnar gör jag fan inte. Så håller mig vaken en stund till o drömmer lite.


Katter, två hundar, kaniner och två ponnys och en storhäst. Sommar och värme. Bra jobb. Nån att komma hem till. En gård att sköta om som bara kan vara ens eget smultronställeÅhh ibland vill jag nästan att åren ska gå lite fortare..så man blir vuxen skaffar familj och hus och lix har allt det där. Står på stadiga ben , vet vem är och är nöjd med vart man ska och ha ett bra jobb. Åhh.

 Märks det att man är lite bitter?

Så jävla trött på jobbet.

Att jag inte vet vad jag ska göra. .. plugga? norge? hästjobb?Fattar noll.

Stress

kanskei nte så konstigt att jag inte kan sova ändå..mästare på att grubbla. Är inte bättre av att hösten kommer heller. Mörkt och kallt allt blir lix liiiiite jobbigare. Jag skulle så gärna vilja ha ett djur. Myyys. En liten kanin. Jag VILL. Men det går inte för vem vet vad jag gör om en månad? Inte jag iaf.

Annons från hemnet. Tänk att bo här gå ut o natte hästarna. Åhh ne nu ska jag försöka sova:)

http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=42SQK46MUAJ34LAH










Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards