Alla inlägg under oktober 2010

Av rebecca - 31 oktober 2010 22:47

Ja måste sluta kolla på skräckfilmer själv elelr överhuvudtaget. Kollade paranormaL activity för en stund sen o nej ja kolla inte klart. Undrar hur fan ja ska kunne sova inatt? Aja får väl vara vaken till fem elelr nått.

Imorn blire frisörn o sen Loffe.

Sitter och lyssnar på "with me" o OMG va bra den är!

Nu ska jag sitta här tills ja törs sova.



Av rebecca - 31 oktober 2010 15:14

Igår då vart de ja vet inte allt annat än va de skulle bli? Åkte på hockeyn med Jenfi iaf spontant såfär efter alla andra planer för kvällen blev ändrarde. Men ja o jenfi hade kul iaf o Bofors vann ju så:)

Efter de åkte ja hem och kolla OTH hela kvllen tills typ halv 2 o sen gick ja o la mig.

Idag vaknade ja runt tio eftersom jag ställd klockan då men drog mig till elva. Men sen gick jag upp. Sen åkte jag och Hanna upp och tittade på tävlingarna i stallet. LOffe o Madde kom tvåa:D! Duktiga:D Så imorn blire en skrittur på honom mys.

Kom hem för en stund sen från stallet dårå. Ska vila lite sen gå ut och gå. Det är ju en sån fin dag! O söndag lix inte konstigt man är seg o trött.

Det ska bli så underbart med en veckas ledigt jag behöver verkligen det.

  

hmm

Av rebecca - 30 oktober 2010 13:01

Är det idag det är halloween elelr? Alla är ju så olika. Ska iaf träffa bästa ikväll tror vi ska kolla lite film in tha barack. Scary ! Vi borde fan kolla skräckis ju. Sist vi gjorde det vrålade jag rakt ut i slutet hehe inte alls rädd inte alls. Eller sist så spökade det i baracken när vi var där så det kan ju bli inrtessant det här.

Min äckliga hosta ger sig inte heller.

men vi har LOV och det är UNDRRBART.

  

Av rebecca - 28 oktober 2010 22:06

Eller så gillar ni bara att läsa min emo-inlägg. Aja hoppas det får er att känns er bättre.

Har inget possetivt att nämna tyvärr har ont i halsen och hostar!? räckte det inte med att vara sjuk en månad efter putte!? Imorn ska jag tll dammängen på spölkväll komemr inte komma därifrån levande. Buster va duktigt idag och Loffe är söt! skolan är drama o hemma är tråkigt.  Hade kännts bra med lite Norge i helgen men ne just det är ju bara 16! GLÖMDE!

FYller år om en månad thank god!

Av rebecca - 22 oktober 2010 15:30

Känns som de är dags för en sådan:)

Börjar skriva när ha motivation igen!

"breakaway"

  

Av rebecca - 21 oktober 2010 21:28

Var ute och gick nyss träffa Kajsa perata med Kajsa för länge om för mycket är isakall. Men kul o ses!

Nu ska ja lägga upp en låt som jag älskar. Det är rösten o texten och hans underbara röst igen!

Lyssna o njut!

Av rebecca - 21 oktober 2010 15:58

Då tror/hoppas jag att ala bidler från Norge är uppe på face haha. Busiga vi va!

Skuleligentligen slutat om fem minuter men Solan skule på nått så vi fick gå tidigare men fick självklart med oss uppgifter men det känns ändå helt okej. Och något som känns nnu mr okej är att det gick fakitskt väldigt bra på provet om hjärtats sjukdomar!  

Nu ska jag skriva recention om fördomar o mejla maria så hon får den så är den ur världen. Kanske hinenr börja på svenska också?

Yes bra humör idag;D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards