Alla inlägg under april 2012

BUS

Av rebecca - 28 april 2012 09:39

Spontantripp till Örebro med Jossan ingår. Vi skulle bara se maskinen till vilket pris som helt haha. Vi missade bussen så tog bilen körde lite fel men vi hann iaf se två låtar. Så jäkla klockrent. Sen stod vi i kö i typ en halvtimme med jobbiga stockholmare också. Jävla brat !! Men annars blev de lite dans och prata lite med folk. Asså värsta soft stämmning och på nått sätt lite mysigt att det var ute. Dock smet vi in på frimis också haha. Då menar ja verkligen smet..vakten borde ha bättre kolll;)

Men de va verkligen inte kul där inne de va bara äckligt typ..blää. Roligare ute. Va väl hemma efter typ kvart över två för vi körde hem lite folk också. Haha även fast vi missa typ hela maskinen och allt så vare så jävla kul. Jag älskar verkligen spontana o planderade grejjer haha. Man måste leva lite lix.


Ikväll därimot kommer hjärtat slå extra hårt! Ikväll är Norlie och KKV!!!!!!! Döööööör bara jag tänker på det. Kommmer bli så bra. Men innan det ska jag gå upp (sitter i sängen) och ta en promnenad eller nått. Och innan kvällen börjar ska jag jobba till nio. Aja taggat Norlie hela veckan så åhh komemr bli awsome!

Pussss

Av rebecca - 27 april 2012 21:34

  

 
Av rebecca - 27 april 2012 11:33

Äntligen! Asså värsta stolt över den här skolveckan gjort massa arbeten och vart där hela veckan. Så nu blire en pluggfri helg kan jag lova. Ikväll blire det förhoppningsvis Maggie ridning igen men tror vi ska vara inne idag fakitskt. Men känns så himla bra att hon gått varje dag den här veckan  

Hade velat gått på stan man har lite sakero ch fixa så hinenr bara nu och då kunde inte Ida så vi kör en fika o stan imorn istället. Blire awsome.

Kanske ska städam itt rum lite jag ville ha en vit skjorta idag men den hade visste öegat på¨golvet i tyåp en veckan så den    va het skrynklig haha. Beställa nytt löshår ska jag också hinna med idag. Thihi studenten snaaaaart.

Puss

pussss baaaaabyyy<3

<3

Av rebecca - 26 april 2012 20:47

Assså myyyys. Cyklade ut till stallet deet är ju värsta bra motionen lagom långt och tar inte allför lång tid.  Det går ju bara åt helvete så fort jag försöker springa ändå lix. Men iaf cyklade dit, pysslade med Maggie men det slutade med uteritt nere vid sjön. Myshäst. Sen cykla hem i spöregn haha men på nått fucked up sätt var de härligt. Har saknat att just cykla til lstallet ,jag gjorde ju alltid det förut. I ur och skur, mörkt elelr ljust , somamr eller vinter höhö. Ni fattar.


Kom hem runt åtta hoppa in i duschen på en gång och har nyss käkat lite. Har inget plugg så det är lungt ska nog bara softa tror jag. Undra om det är något bra på tv.Skönhetsbubblan skulle börja idag såg att Kissie dyngdissade det pogrammet för de gav en dålig  syn på skönhetsoperationer.

nej nu ska jag bädda nerm ig och titta på det:)

Puss

    

Av rebecca - 26 april 2012 12:53

Jag känner mig såhär tom typ men aboslut inte på ett dålig sätt utan mer nej jag vet inte. Allting känns chill typ inget o stressa över eller att bry sig allför mycket om. Min hjärna behöver vila den senaste tiden har den verkligen gått på övertid usch. Hatar att ha massa tankar typ "tänk om" eller "om ja gjort så''. Nej nu tänker jag inte tänka på det mer om något är menat att vara så blir det så. Så äre det med allt. Man kan inte göra något. Och misstag måste man få göra så äre det bara. Gjort är gjort.


Slutade typ tolv så det var jätteskönt. Tror jag ska ladda klart min Ipod och bara ta en riktig långpromenad med bara musiken i huvudet.Gick ju i villingsberg med Donna igår. Myys! Och så red jag ut på Maggie för första gången igår och Irene hängde med på cykeln för jag ville inte rida ut helt själv första gången lix. Men Maggie var jäkligt pigg men var jättesnäll så inga problem. Blir mkt lättare att hålla igång henne nu om jag kan rida ut. Tror jag ska göra det i helgen.

Lilla Maggie hon gör mig så glad<3


Så himla underbart att vara själv hemma. Känns ju som min egna lägenhet då;) Asså efter sommaren vill jag verkligen flytta. Jag har tänkt på det senaste tiden studenten är nära och sommaren känns lite tung men jag tror det blir bra. Men efter sommaren kan man göra vafan man vill . Äntligen känns det som livet börjar på riktigt. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra men bara att veta att man kan göra vad man vill känns så himla bra. Och såklart lite skrämmande. Tänk ändå att tre år gick så fort! Hur snabbt kommer inte livet gå då lix?


Oekj slut på djupheten. Ibland önskar man nästan man kunde vara helt ärlig på bloggen och bara få skriva av sig allting. Men det går såklart inte och man vill ju ha ett privatliv men ändå:)

Puss

   Funny-facepalm-meme-face_large



Av rebecca - 25 april 2012 10:48

Som faktiskt gick riktigt bra man kunde skriva om typ dagens träningshets och hur perfekt man ska vara hela tiden. Och jag som tycker idealet idag är helt sjukt hade inte allför svårt att få ihop en text. Ingen människa är perfekt och man kan inte vara det heller. "våra brister gör oss till människor"


La mig tidigt igår va så himla trött så låg och läste lite och sen somnade men vaknade igen vid två och kunde inte somna om förrens typ 5!! så himla jobbigt:( men aja nu är provet gjort och jag funderar på om jag ska vila lite och sen sätta mig med religonsarbetet. Ska skriva om en sekt så är intressant iaf. Men tror jag ska lägg mig i sängen och läsa lite först.

Puss

Tumblr_m2y48etami1qdg24yo1_500_largeMencanta_large

Av rebecca - 24 april 2012 21:22

Red ute idag för första gången och Maggie var helt underbart fin! Så duktig. Och kvällsolen sken hästen var fin och åhh jag älskar det där. Önslar man inte behövade hoppa av då när allt är perfekt. Men så himla härligt och skönt att hon va snäll ja va inte orligt för om hon skulle va stirrig eller pigg. Jag var mer orligt om hon skulle dra en såndär goo bockserie som på Malinträningen haha. Men hon va sååå duttii 

Nu ska jag hoppa i dushen och sen titta på tv i sängen. Underbart.

Åhhhh ännu bättre är att Norlie och KKV kommer till statttt:DDDDDDDDDDDDDD Dör typ älskar dom så jävla sköna haha kommer bli fett. 

Pusss

 

Av rebecca - 24 april 2012 14:51

Var länge sen jag var där en hel dag s det kändes lite konstig haha. Vi var bara 4 stycken där idag också men ibland kan de vara rätt skönt fast det beror ju såklart på vilka som är där. Men vi åkte o kollade på ljud till våran studentvagn utan resultat tyvärr men jag tror vi fixar de på ett eller annat sätt. Annrs fick ja med mig ännu fler uppgifter att göra..+ att vi fick reda på att vi ska ha 2 prov till. Så jag ska plugga nu och sen försöka hinna ta en promenad innan Kertsin kommer så blir det Maggieridning ikväll igen.

Hon var ju helt underbar igår! Hon har ju vilat rätt mycket eftersom jag har haft så sjukt mycket i skolan+ att ja är sjuk jämt:( Så hon var jättepigg o jättefin! Ska verkligen försöka komma iväg några gånger i veckan nu så vi kan hålla igång det här så vi kan börja hoppa igen lite smått. Är så himla hoppsugen.

Nu ska jag plugga

Pusss

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards