Alla inlägg under december 2013

Av rebecca - 22 december 2013 01:42

Det som är bra när man har ett nattdjur är att dom med är vakna på natten. Polly springer i hjulet här brevid och jag drömmer om gårdar. Det är inte det att jag vill ha en hästgård eller en megastor gård utan vill bara ha ett mysigt hus på ett lantligt ställe. helst med jakt och fiskerätt  så pappa kan jaga o fiska med mamma Hur mysigt?!  

Bara släppa ut hundarna på morgonen och katter som får gå fritt o fånga möss. Åhh tänk på sommaren att ha egen brygga. 

Haha hamster är helt wiiild! Springer , klättrar och klättrar ur soffan, hon är ju så jäkla snabb också.Är ju rädd att hon slår sig om man inte hinner med o fånga henne. Har säkrat med lite kuddar nedanför soffan. Men bra att hon är pigg o glad min bebis  

Jag kom hem halv 5 idag från jobbet och va dötrött. Slog på Robin Hood och drömde mig bort om snälla killar. Bästa filmen evver. Sen somnade jag och vaknade nu runt ett typ. Börjar åtta imorgon med delad tur. Igen. Suck men tänker på pengarna det är aldrig fel med pengar. 


Av rebecca - 21 december 2013 13:57

Nu har mitt juljobb börjat , typ 10 dagar i rad...cash säger jag. Fick förfrågan om att åka till Norge igår alltså åka samma dag men de blir de inge med måste ha lite info i förväg!
Men kul att dom frågade:)

Sitter just nu på skranta sjukhem o glor på klockan som segar sig fram. Ingen o prata med heller då ja ä själv.

Har skrittat igång Maggis lite också, får se om ja åker upp idag. Annars blir de väldigt lungt. Pussa på haamster haha
Jaja nu ska ja dela lite medicin
Igår i stallet kallt om öronen hihu

Av rebecca - 15 december 2013 17:36

Känns himla bra att vara hemma andra helgen i rad. Kollade film igår o sen blev det sängen. Började åtta imorse o går delad tur idag. Som tur är har ja Jess på vån.3
Vi har käkat pizza o vilat. Vaknade av att ja drömde atr jag ramlade av Maggan haha
Jaja tre timmar kvar ...huvudvärk deluxe :(

Av rebecca - 13 december 2013 22:18

Jag ar ju lovat mig själv att hålla mig i skinnet fram till jul och därefter men fan vad tråkigt jag har. Jobbat kväll och efter det stall och nu hemma och vad ska jag göra? Jenny är ute rockar fett vill ocksåååå. Men jag är fortfarande dålig så lika bra att vara hemma .Jag är dålig på att ha tråkigt det ska jag erkänna.

Jaja får väl städa elelr nått annat kul

Puss

Av rebecca - 10 december 2013 16:37

Usch vad jag mår. Feber och kunde inte sova för det gjort så frukansvärt ont i tanden. Lix hela underkäken. Kan bara äta flytande med. Yeey. Har iaf storstädat lägenheten vilket var underbart skönt. Ska bara byta lakan i sängen så ä det klart.


Hamster gräver gångar i buren under spånet haha. Knäpp är hon men tur hon är glad iaf min lilla bebis.


Ska hoppa i duschen snart och slå på en film och hoppas mamma kommer hit med yougurt så jag kan göra smootihe. Fick lite tråkiga besked idag men med lite tur kan det blir bra ändå men med min "tur" ska vi ju inte förvänta oss något. Orkar verkligen inte vara kvar på Skranta sjukhem.

Tiger Hug


Av rebecca - 9 december 2013 21:43

Jaa ont som fan i mun så fickringa om akuttid idag och fick en 18.05..jag ringde nio på morgonen. Så har varit hos mamma och pappa hela dagen , mår inte bra man man kan tydligen få feber och grejer av inflammation i visdomstanden så djäa å äre väl det. Fick iaf med mig tabletter och fick köpa nått att skölja med. Plus att det gick på 900 jävla kronor. Inte svårt o veta vart mina pengar tagit vägen den här månaden :(


Imogon kommer förhoppningsvis mitt Sim koert och blir med mobil igen.

Polly är söt men har fått ett sår i öret lilla hjärtat:( Hon har sovit på min arm och myst. Tagit tag i min framtid har jag också gjort. Måste bara ringa och kolla lite saker. Imorgon ska jag söka ett sommarjobb med så det rullar på. Är ledig imorgon så jag känner mig fräsch oh ska storstäda här hemma och åka till Majsan. Saknar min älskade häst.


Nu ska jag äta något elller ja försöka iaf om jag kan gapa.

Puss

    

Av rebecca - 7 december 2013 22:37

Minst sagt en händelserik vecka i mitt liv....bilen pajjad o inlämnad på måndagen men fick hämta Peggy på tisdag..ett par tusenlappar fattigare, där vet vi vad mina födelsedagspengar gick till. Sen i onsdags tappar ja mobilen i golvet så var den pajj också. Ingen idé o laga. Leta ny mobil i panik har varit utan i 4 dagar nu. Men köpte en ny samsung galaxy mini med garanti o grejer kvar begangnat. Men då har jag tappat bort SIM kortet! Jag fattar inte var det är. Blir så jävla depp. 


Jobbigt på jobbet idag med delad tur o sen äre så lungt ibland. Man ska inte gnälla men tiden går ju långsamt och de gamla mal och mal om samma saker 54880458908905890 gånger så man är nära bryt ibland. Jobbat fyra kvällar i rad också på samma avdelning så det blir lite segt. Imorgon går ja 7-16-30 iaf.


Har nyss varit ute och sprungit , som inte hänt på hur länge som helst. Att springa har alltid varit min egna tid men jag har ju varken haft tid eller lust. Men man blir ju piggare och det är viktigt att ha sin egna tid. Bara jag och musiken. Underbart :)


Skönt att ta det lungt i helgen, har blivit så jäkla mycket fest senaste tiden och ah man är ju inte alltid så smart efter några glas vin ;) Så skönt att ta det lungt är inte ens sugen på varken vin eller utgång. Ska hoppa i duschen  och käka nått innan det blir natten.

Puss

kan ju visa min lilla tjej som numera bor här Polly Pop<3

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards