Alla inlägg under januari 2014

Av rebecca - 5 januari 2014 00:54

Hej!

Nu äre 2014 o de nya året firades in med Jess på diverse fester. Dock var jag lugn o städad. Böev utgång igår med Jess så nu har ja busat av mig igen haha. Börjar 7 imorn...suck med 90 minuters rast ¨på hela jävla dagen. Suck. Längtar eda tills imorgon kväll.

Fick ett ryck o va tvungen att städa. Ska inte ens beskriva hur de såg ut. S nu är dammasuga och disken kvar bara.Underbart o inte komma hem till stökig lägenhet. + att ja renbädda sängen. Typiskt att de är jordens bästa film på tvn med.

Va i Örebro med och shoppade lie mera. Jag o Hanna va där häromdagen men blev sugen på att åka igen hihi. Så ett par nya ridstövlar blev det , lite pyssel o lite träningskläder.

Är så taggad att sätta igång Maggan nu. Min fina tjej.

Sitter här med Polly poppan i soffan. Min lilla mjuka. sjukt att man kan älska ett så litet djur så mkt.

Nej dags o borsta tänder och sova lite innan jobb. På måndag blir det ledig dag och ridning!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards