Alla inlägg under augusti 2010

Av rebecca - 31 augusti 2010 16:22

Skoja bara.- Jag har tråkigt så jag ska åka till stallet nu är snart helt ombytt o klar.

Skolan helt okey idag också ännu mera politiker grejs på eftermiddan utanför lektionstid utan kompresation. Inte kul. Men det duger. Nu fick jag sms va skoj undra vem de va?

Det känns som jag har massor att skriva men de bara komemr inte ut ur ord. Nu fick jag ett mejl också. Händelserk dag måste jag säga;pppp;P

Nej nu ska jag åka. Ärligt.

Hihi.PussN

  

</3

Av rebecca - 30 augusti 2010 21:13

Hej jag heter Rebecca och jag saknar mina vänner:(<3

Jävla lillerudsbaaaaaaaaaaaaaaarn....

  

Nu ska jag slå på ett avnsnitt OTH packa jympa kläder+mattebok o sen sova.

Hörs imorn

Puss o godnatt!<3  

Av rebecca - 30 augusti 2010 19:06

Igår då måste bara berätta. JAg släckte lampan och allt klockan tio och hade nybäddat säng och allt men inte fan somnar jag förrens halv tolv och sen vaknar jag i omgångar. Så jobbigt!

Började åtta med igentligen ergonomi men Solveigh fick förhinder så Maria snackade typ i en timme. Sen hade vi hål så då gjorde jag o Jossa lite matte de var duktigt av oss. Sen hade vi Eva i etik och etik känns som det kan bli nytt favvo ämne eftersom jag inte har min english kvar. Sen hade vi ... kommer inte ihåg sam kanske? O sen Solveigh igen men bara e kortis för sen skulle typ halva skolan samlas och lyssna på någon politiker  DÖTRIST han va bah läskig;e Sen slutatde vi iaf  

Sen hem och fixa massa och sen fixa lite till sen fixa matte och nu bloggar jag som jag lovat.

Så nu kan jag göra lite annat hihi.Puss

  

Av rebecca - 30 augusti 2010 19:00

Klockan ringde j uså fint 05.00 på morgonen men ja slumra bara vidare i typ tio minuter o sen upp o klä på sig och käka frukost sen trampade jag iväg til lstallet. Madde harde typ fixat allt så det vara att packa in lite saker + häst. Kommer fram går terrängen  och lite senarare rider hon dressyren. Sen åt vi lite smörgås och gick banan igen och sen gick Madde och Evelina igen medans jag och Cissi fixade Loffe lite.

Sen öastade vu ur han och Madde red fram och sen körde.

Sen stannade vi och kollade lite och shit jag fattar inte hur de vågar hoppa genom träd elle!?

  

Var hemma runt sju kanske komemr inte ihåg. O då blev det at+ dusch och bara fixa sig och ut och busa resten av kvällen.

Det var lördagen.

Igår gjorde jag inte så mycket tror jag vaknade runt tre låg och slappa i soffan i mjukisar typ hela dagen soooft  Kollade på "the secret life of an american teenager" som visade typ 120 avsnitt.


Av rebecca - 30 augusti 2010 18:54

Bilder från Segersjö där jag var med Madde och LOffN.

            

Av rebecca - 30 augusti 2010 11:37

vi har datorer i skolan o då äre svårt att lyssna på politik;ee

haha så lite bloggar o fejjan för min del så passar jag på att blogga lite.

Berättar om helgen när jag kommer hem sen. vet att det blev dålig bloggning då men hade massa annat.

Slutar tio i tre.

PUSS!<3

Av rebecca - 28 augusti 2010 20:44

Har massa att berätta nu ska jag o mina brudar ut o rocka!<3

Av rebecca - 27 augusti 2010 22:06

Do you belive in tomorrow?

Do you belive in today?

Do you belive that a new day will take all you pain away?

Do you belive that the sun is going to burn out?

Do you belive that mankind is going to die?

Do you belive that love conquers all?

So many quentions without answares.

So many people in the world on their own.

So many hearts searching for something more.

At least I know that none of this is for sure.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards