Alla inlägg under april 2011

Av rebecca - 30 april 2011 12:46

Började morgonen hurtigt med en 2 timmars promenad så nu ska jag dra igårng och städa. Damma+dammsuga sen äre klart. Då får broshan städa nästa vecka mohahaha.

Kvällen börjar sakta men säkert redas ut och nu har vi lite planer iaf käns helt okej. Nu ska jag dra på spotify med mina 40 minuter kvar och dunka dammsugare!

Puss!

Av rebecca - 30 april 2011 09:38

Vaknade för tio minuter sen och tror hela min famlij är vaken också? Haha.

Känns som sommarlov. Ska ner och äta frukost snart och sen soooola eller vara ute iaf dör på vädret så härligt  i sommar MÅSTE det vara fint HELA tiden för vintern var så hemsk.

den här får börja min morgon<3

Av rebecca - 29 april 2011 21:29

Jag och Ida drog solade 20 min och shit va gött det var. fast jag hade mönstrade trosor på mig = en mönstrad rumpa haha. Jag och Ida skrattade en del.

 HIhi får ju hjälpa brännan litte;D Hoppas det blir asfint imorn så man kan sola ännu mer.

Iaf sitter här äter popcorn och dricker loka och känner mig pigg/trött.

Känns kul att man knappt har en idé om vad man ska göra imorn kväll.


Fredag I like! Det är massa folk nere vid näset griller och myser. Härligt!

Känner mig på såhär riktigt bra humör var ute och sprang förut också så känner mig litte hurtig också.

Nu ska jag sluta babbla.

Pussar!

söt tjej med ett ansikte som bränner...

 


Av rebecca - 29 april 2011 14:54

Sista dagen i skolan avklarad!!! Lyckokänslor till max idag och vädret är underbart och ja livet leker lite idag  Är helt happy haha.

På måndag börjar en fem veckors lång praktik för mig på avd 3A och det ska bli jättekul. Det har gått så galet fort jag menar vi pratade om praktiken när vi började i Augusti och nu är vi där.

MikN kom ch hälsade på idag också saknade människa skulle vara så kul o mhon började i vår klass igen ju.

Skulle sola när jag kom hem men då gick solen i moln jättelänge så har just tittat klart på PB 3 och slutyet var mycket sorligare än vad jag kom ihåg. Ska kolla fyra snart då.

Nu ska jag ut i det fina vädret.

hade på mig min nya favvotröjja idag måste köpa en i vitt också

           

Av rebecca - 28 april 2011 22:18

Jag är helt pigg och flumm! Blev promenad i spåret med Ida och Donna. Och smarta som vi är pratar vi om spöksaker då ja lovar de var läskigt. Sen har vi kollat på de roligaste fimlerna evver ärligt jag älskar dom HAHAHAH. Fast jag orkar inte ladda upp dom nu haha.


I morn börjar jag tio i tio sååå skönt+ att jag tror vi har inställd samhäll men jag vet inte. Åh älska fredag.

Puss!

 

Av rebecca - 28 april 2011 16:49

Asså åh så himla skönt inga mer lååånga torsd  agar det här läsåret mer. Lycka!!

Imorn gör vi vår sista fredag evver för iår. Åh så hima underbart.


Pratade det sista om praktiken, kollade film , lite rullstolsgrejs och ja en redovisning. Har kvar ett arbete bara men det ska fan i mig bli klart i helgen så jag kan mejla det sen är jag friii.

Ja haha ni märker nog att jag tycker det ska bli skönt med praktik men s jävla soft äre inte att jobba heltid heller men ska bara bli skönt att slippa skolan.


Idag ska jag göra något jag aldrig ens funderat på att göra eller jag ska inte göra det utan bara titta och fundera lite är faktiskt lite nervös:$ Men de ska bli kul!


Beställde en ny piercing idag också hihi hoppas att den kommer fort vill ju byta.

Från barabellapiercing.

[Heartbells]




Av rebecca - 27 april 2011 22:12

Onsdag= efterlyst fast det var inte bra idag. fast snyggadvokaten var ju med en del hehe ögongodis:$

Jag har inte kunnat sova de snaste nätterna är jättetrött när jag går och lägger mig men sen så blir ja typ pigg och ligger och tänker på allt och inget så idag kör vi PB innan jag somnar. Kan gärna drömma om Michel Scofield helt okej!  Nu ska jag borsta tänder oh bädda ner mig.


Puss!


Av rebecca - 27 april 2011 19:49

Efter allt fika i skolan idag kändes det perfekt med en springtur nu på kvällen. Och det är så härligt att springa i spåret när allt börjar bli grönt och solen lyser och ja det är underbart. Jag älskar att det är vår!

Nu ska jag snart gå ner och duscha o sen göra en kycklingsallad sen slå på PB och bara vara. Känns riktigt bra.

ja den här låten har gått på reapet i mitt huvud exakt hela dagen haha  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards