Alla inlägg under mars 2012

Av rebecca - 31 mars 2012 09:37

God morgon!! har just ätit fruskot och ska nog ta tag lite i plugget igen tänkte jag och lite senare ta en springtur.  Fast det är inte så varmt ute+att det blåser.Okej nu såg jag snön också....


Annrs vet ja inte vad ja ska hitta på idag . Känns rätt sjukt att vi har lov eftersom vi nyss vart på praktik känns de som skolan slutat för oss hihi eller inte. Ne jag har inget kul och säga så ja slutar nu.

Puss

Av rebecca - 30 mars 2012 23:33

Pluggade riktigt bra i förmiddags ska fortsätta imorn. Och då ska vi även koppla in den stationära datorn så ja kan skriva ut mitt PA. Men jaja.

Maggie var duktig idag. Vi red lite förvänd och det gick faktiskt hyfsat bra. Märks när hon blir trött för hon blir så tung då men då fick hon kämpa lite till;) Men de var ett helt okej pass.Och det gick ganska bra att lasta när vi skulle dit men ¨på hemvägen gick hon in på första så det var braaa. Hoppas de börjar släppa lite nuu.


Men nu ska jag sooova känsn som ja aldrig blir klar, äta, duscha, borsta tänder men nu är ja klar

 sååå godnatt

 

Av rebecca - 30 mars 2012 13:04

Vakande runt nio var pigg så gick upp halv tio käkade lite frukost och sådär. jag är på sånt himla plugghumör så tar tillvara på de för de händer ju inte allför ofta lix. Har ju PA att göta men ja sitter och skriver rent allt till våra stooora sjukvårdstenta om några veckor. Så tänkte ja åka upp till skolan o hämta lite böcker men kom på att mamma har bilen men ja tog Donna gick hennes jobb och lånade bilen så ja ska hämta henne sen från jobbet.

men nu har ja suttit och skrivet i nån timme men de går bra fakitskt. Ilband förstår ja inte mina egna anteckningar haha. Men aja .

Ikväll blire stall iaf:)

Nu ska ja skriva vidare

Pusss

 

Av rebecca - 29 mars 2012 21:42

Asså ja har nog lite vårfeeeling så att säga;D  Inte i skolan för den är deprimernade  men när ja komemr hem och kommer ut så bara:D

Iaf var ute hos Maggie en sväng och som hon såg ut! Jag brukar alltid borsta så ja är nöjd men idag seriöst det var inte ens värt det. Det var som det regnat lerklumpar in i hennes långa vinterpäls som jag fick gnugga med piggborsten för att få bort och de satt ändå kvar. Hon var grå jag skämtar inte. Skulle tagit bild men hade inte Ipoden med mig. Ah herregud hon måste schamponeras men då är hon lika skitig imorn lix.


Aja nu har jag looovvv iaf har ingen aning om när ja börjar skolan igen dock haha men de struntar vi i. Har faktiskt lite plugg att bita i men de känns helt okej efter typ 6 pluggfria veckor;)

PUSSS


547618_373953375970929_100000688089490_1221179_67115755_n_large

Tumblr_m1klnogwxr1qcb5fko1_500_large

Smartphowned.com_196018_1332541683_large

Av rebecca - 29 mars 2012 14:15

Asså idag kom lärarn 40 minuter sent så vissa hade ju lix gått hem för vi hade ringt o allt. Men så kommer oss o så måste vi ha lektion. Inte glad tjej när halva klassen redan gått hem lix men men de kanske var bra iaf. Hade PA-snack också och seriöst snaaart klar! Underbart.


Men slutade halv två typ så bjöd Op2 oss på litte glass okså höhöh snelllt. Men nu är ja faktiskt motiverad till mitt PA innan påskis är slut ska det vara klart o då äre bara den galet skämmiga redovisningen för hela skolan-.-' 

Funderar på om ja ska til lstallet en sväng också eller bara va hemma. Ja o Jenfan ska va hurtiga o gå promme sen iaf.

Okej dags o va pluggis;)

Puss

 

Av rebecca - 28 mars 2012 17:26

Är de någonting jag är riktigt dålig på så äre det att inte ha något att göra. Ja brukar komma på massa spontana ideér såna här dagar men idag äre dåligt väder och alla verkar vara upptagana med sitt. Men så äre ibland:) men vad ska ja hitta på råååå.

Tänkte ju gå en sväng på stan o städa mitt rum men nää de är ju inge kul. kanske kan sluta regna snart så ja kan underhålla mig med en långpromenad kanske?kolla dåliga komedier hela kvällen? läsa klart min bok?

Kanske ska springa en sväng men har hört att de är en älg i nobelspåret som aktar på sig hahaha orkar inte omja skulel möta den o när ja springer är ja i min egna lilla värld så skulle ju inte uppfatta den förrens den är tyå 5 meter framför lix. Farligt läge;)


neeej seriöööst vad uutråkad ja ääääääääääär Nu fåre bl ien prommiiiss.

Puss

 

Av rebecca - 28 mars 2012 12:28

Asså i måndags var vi lediga , igår slutade vi halv 12, idag slutatade vi halv tolv, imorn slutar vi ett  och lediga fredag och sen lov.Jag klagar inte!

Idag ska ja städa mitt rum och borde gå ner ner på stan en sväng har inget värmeskydd och mitt puder är i smulor..men vi får se vare blir. Mitt rum ska städas iaf det är helt säkert.

inge mer kul o säga hiih

Puuuussss

 

Av rebecca - 27 mars 2012 22:16

Att en häst kan göra en så himla glad! Lite problem med lastning idag men klara inom tio minuter så de var väl godkänt ändå lix. hade ju med mig skolan systemkamera också och lekte fotograf ;) nää men vi har en uppgift att göra ett bildspel o då valde ja att göra med Maggie eftersom hästar är min hobby.

Men tbx till ridningen så var hon så duktig hon kämpar på så!Aldrig ridit en häst som är så ambitös. Och sp kom dom o tog bort mellanväggen o vips hade ja o Maggan ett helt ridhus för oss själva.


Nu har ja just duschar o ska sova här snart. Men efter att ha gått upp klockan 6 verje morgon är att sova til ltjugo över 7 rena sovmorgonen så känns ju lungt med att sova.

bilderna är inte redigerade drf ljuset är lite konstigt men hon är så söt lilla pinglan<3

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards