Alla inlägg under november 2010

Av rebecca - 30 november 2010 15:00

Jag blir fan aldrig frisk! Orkar inte va mer förskyld nu  

Var inte med på idrotten idag heller och sitter och funderar på¨om jag verkligen ska åka upp och rida när ja inte mår bra...men ja gör nog det faktiskt. Tur att vi är lediga imorn då ska jag passa på att sova ut ordenligt.

Måste gå och byta om nu och sen cykla upp till stallet. Hoppas Burre är på riktigt samarbetshumör. Förra gången var han riktigt jobbig i början! Fast han blir alltid finast på slutet.

Lock på vänster öra också seriöst cutt!


Nej dags att åka


  

Av rebecca - 29 november 2010 22:37

Bloggplatsen laggar sönder.

Hade just skrivit ett jättebra inlägg så försvinner allt.

Aja.

Var i stallet förut iaf myyys. Blir mycket stall den här veckan det gillar jag starkt. Jag skulle helt ärligt inte kunna leva utan hästarna i mitt liv det skulle vara som att ta bort av bit av den jag är. Jag älskar det !  


Pysslade med Loffe och vbar lite nere på ridskolan och så.

Åkte hem och kollade ung&bortskämd och kan inte fatta hur Lorenzo kunde åka ut!? Före JP! Ärligt så jävla dåligt! Fan va sur jag var. Piggade upp mig med lite svesnka hollywoodfruar och ja dör på Maria Montazami(stavning?)Hon är ju för underbar!

Så duschade nyss och ska snart sova fast jag har sovmorgon til ltjugo i tio och sen börjar med colluseum tror vi skulel köra nån youga grej typ.

Fast det jobbiga är att jag är så himla förskyld! Inte lix dyngförskyld men det bryter aldrig ut blir tokig. Och jag är en sån som inte kan sitta still heller. Aja hoppas det går över snart.


Nu ska jag läsa lite bloggar innan läggdags.


Jag och Sessa typ 2008 tror jag?

I loved you for so long it's a relief to not love you anymore.

  


Av rebecca - 29 november 2010 15:34

Yes that's me today.

Idag är jag helt glad vet inte varför men de är kul. Är jätteflumm! Fast det är ju inte alltför ovanligt kanske i min värld. Höll på att avlida i maten idag haha bus.

Sen hade vi Solveigh hela eftermiddagen och tog insulin sprutor, blodtryck och sen ta upp vätska i spruta. Det gick ganska bra fakitskt.


Sen sjöng vi och ja haha det var kul. Vi sjunger så vackert. Ni borde få se filmerna ja lovar ni skulel skratta ihjäl er. Solveigh tyckte vi lät som en barnkör.


Sitetr och lyssnar på manhattan from the sky men börjar törttna på den något. Ska byta om och åka till stallet:) Loffemys!

Vet inte om jag ska gå eller cykla?

Tror det blir mysig promenad faktiskt:)

Puss!

  


...

Av rebecca - 28 november 2010 22:52

Jag är så himla inte rädd men jag tycker det är obehagligt att titta på typ beck och sånda där mördare-hittas-inte-det-var-din-granne filmer. Jag pallar verkligen inte usch! Kommer ihåg att ja tittade på criminal mind och så hänger det en mamma häng i köket med barnet i rummet som satt i barnstol. Fyfan har fortfarande mardrömmar om det fast det var typ 2 års sedan jag såg det.


Andeningen till att ja berättar om min filmskräck är för ja nyss kollade på da vinc koden och den blev lite creapy . Han den där bleka saken kommer ge mig nya mardrömmar. Det var lite för allvaligtspännande fast den var bra. Får titta klart en annan gång i dagsljus istället.


Nu ska jag sova är faktiskt trött fast ja inte gjortett skit idag. Fast det ät jävligt gött och bara ta det lungt jag är ju förskyld också så det var nog bara bra med en riktig vilosöndag.

Ne dags att blunda.

Natti:)

Av rebecca - 28 november 2010 20:10

HAha asså ja skrattar åt mig själv för idag är nog den lataste dagen på fan hela året. Asså ja skämtar inte när jag säger att jag inte gått utanför dörren.

Jag gick upp typ halv elva för ja var ås jsukt raslös och bara låg och vände och vred på mig i sängen. Kollade the hills och har gjort det hela dagen. Heeeeeela dagen.

Städat har ja gjort också det är typ det ända vettiga jag gjort idag.

Jag brukar ändå göra något varje dag stall cross elelr promenad men idag nee. Fast ja börjar få ont i huvet nu som jag alltid får om ja inte gjort över med lite energi. Börjar bli gkasnka segt att sitta inne.


Imorn äre skola iaf och förhoppningsvis inte ny istid påväg..


Nej nu ska ja hitta på något.

puss!

Av rebecca - 28 november 2010 00:01

Allt gick bra i stallet med möten och klippning av Pica. Gick hem med Jonna fårn stallet runt halv åtta typ.

Sen åt ja och kollade på Brothers, den var helt okej men sorlig. Men Toby Maugire är så grymt jävla bra!

Sen började jag titta på Coco livet för chnel men den är så jäkla tårkig. Har börjar titta på den flera gånger men aldrig kollat klart. Såg att innan Brothers var den Precious också! Typiskt att missa den har velat sett den så himla länge nu har en känsla av att den är riktigt bra.

NU ska jag sova fast ja är inte ens trött elelr jo lite kanske.

Godnatt:)

  


Av rebecca - 27 november 2010 15:21

Vaknade runt tio tittade ut genom fönstret och bäddade ner mig ännu mer i sängen och drog mig till 12 typ. Gick ner frös ihjäl åt fukost och slog på MTV som hade the hills marathon. Perfa!

Körde en timmes cross och har nyss hoppat ut duschen och sitter halvombytt i stallkläderna. Pappa kom just hem så han ska köram mig snart så tar ja en promenad hem. Ska hjälpa Therre klippa Pica och sen ha julshowsträning med usekt.

Time to go:)

  

Av rebecca - 27 november 2010 00:25

Fyfan ja kollade nyss på allt för min syster och gud vilken sorlig film. Tårarna ville inte sluta den var vädligt väldigt sorlig men ändå så fin på nått sätt.

Åh ne va ledsen ja blev.

Ska sova nu iaf.

Natt:)

Ovido - Quiz & Flashcards