Alla inlägg under juni 2011

Av rebecca - 30 juni 2011 23:08

Usch vad det är kvaft. Hatar kvavhet. Kvällen blev lungn med städning så nu flyttar ja nog tbx till mitt rum åter en gång så sover jag förhoppningsvis bättre där.

Imorn blire upp tidigt o rida Dompan tänkte vi skulle slippa värsta värmen iaf.

Godnatt:)

Av rebecca - 30 juni 2011 18:46

Alltså heeelt ärligt!!!!! Putte om 6 dagar

30 seconds to mars om tio minuter:(((((


Jag o mamma var o körde nyss med kopplingen och det gick faktiskt jättebra idag!!  Ett motorstopp men de var inte mitt fel. Sen växla vi lite också o körde ut på en väg vid flyfältet tror ja o mamma var typ lika nervi-.-'

Iaf vi överlevde o imorn blire ännu mer körning.


Idag äre en chilldag. Ida och jag var på stan o köpte torrshampoo o mitt älskade linne. O sen sola vi lite men solen gick i moln hela tin så vi gav upp de. Vi fikade istället. Mohaha.

Nu ska jag försöka städa övervåningen får se hur de går.

Puss!

 

Av rebecca - 30 juni 2011 11:29

Jag somnade runt halv fyra inatt för jag kan inte sooova buuh;( Aja vaknade runt elva kollar mobilen o precis då ringe Jenfi haha så jag har hunnit snacka med henne också. O käka frulle.  Vill att IdN ska följa med mig på stan men jag tror hon jobbar t tolv?

Sitter men Håkan på högsta o asså jag har nog aldrig varit såhär taggad! Ihhhhhhhhhhhhh.

Kanske ska ta tag i mitt liv IdNNNNNNNNN svraaaaaaaaaaaa!!!!

:DDDDD

Puss hej!

hmm

Av rebecca - 30 juni 2011 00:05

Usch gått o tänkt å min mardröm hela dagen så jobbigt! Hatar att känna mgi "utan kontroll" i en siutvation spec i drömmar man kan ju inte göra något barar "titta" på typ:( Usch! O jag har så sjukt om i ryggen från inatt undra hur fan jag sov igentligen.


Aja jobbet gick helt okej också o sen var de bara att åka till Kgafesten. Mötte upp Emelie på bergslag skjustade henne det var lite vinglingt  haha  så vi skulle hinna till Petter vilket vi också gjorde. Mötte upp mina finaste som hade fixat såå fint med jordgubbar, vindruvor<3, cola, loka o kakor. Så duktiga!  Vart helt glad när jag kom.

Petter var not så bra kunde ju inte låtar typ. Sen drog nåra o o vi drog lite senare ocksåp hamnade på donkis med Jossan o Angelo. Sen gick vi hem. Jag har ont i huvvet o är trött.

Men dagen har varit helt okej.

Imorn äre stan iaf MÅSTE ha ett snyggt linne så nu håller vi tummarna att de finns kvar.

Godnatt:)

Av rebecca - 29 juni 2011 11:36

Asså inatt vare inte ens kul att drömma. Och jag drömmar ALLTID att jag ska bli mördad, skjuten, misshandlad och jag har dött i drömmarna också. Inatt vare en annan visa om sjukt brutal misshandel. Ni vet om man sett på tv att en bara slå och slår o slår och bara inte slutar. Tänk er att den personen som blir slagen är jag. Usch sen drömde jag att personen som slog var värsta alkisen också så man kunde inte få han att sluta! Usch jag vaknar alltid upp med tårarna rinnandes. Fyfan. O sen att se slagen bara komma emot en hel tiden utan att kunna göra något är det värsta!


Men somsagt det var en dröm.


Idag dåå äre en busy day. Börjar mede att jag snart ska åka upp till Dompis o fixa han o han får väen nya skor i eftermiddag. O sen hem fixa sig något o duscha o allt o sen åka o jobba från fem till nio och sen ner till Karlskoga festen. Hoppas jag hinenr så mkt av Petter!

Så dags o sätta fart:))

Puss!

 


Av rebecca - 29 juni 2011 00:15

Asså åh idag älskar jag livet fan! Nu är klcokan över tolv men jag menar "igår" då:)


Jobbet gick jättebra o alla är så gulliga! Sen hem käka och sova lite som alltid så man blir pigg. Sen åka t stallet med Angie. Det var så jävla varmt så usch men underbart med lite sommar äntligen. Sen skritta vi ut jag o shorts  o tänkte ha foppa men böt till ridskorna. Så vi skrittade trava o galaoppa masten dock mest skritt för de är så mys. Och Dompis är så sööööt!Tycker verkligen om han   Han skötte sig primaballerina!

O ja det var jävligt lökigt haha hästarna hade värsta svettmärkena när vi hoppade av. Men jag tror dom tyckte de var lika kul som oss hihi.


Sen var vi hemma i stalelt runt kvart över nio tror jag? Fixade vi hästarna och sen fodra sen hem och duscha o senvidare til ldonken för vi var tvungna att ha ballerinaglassen:$ o jävel va gött det var seriöst.

O sen cyklade vi genom stan och lite vöerallt o titta på hus.


O nu ska jag sova.

Imorn blire stall på förmiddan och sen lite jobb och sen möta upp mina allra finaste på Kgafesten.

Puss!

 



Av rebecca - 28 juni 2011 14:26

Nu är jag hemma från jobbet som också idag gick jättebra! Imorn blire jobb från fem till nio o sen dirr ner till Kga festen o möta upp fina friends för lite häng haha eller vad man ska säga.


Jaa annrs har jag inget nytt. Ska upp till Dompis idag blir nog en uteskritt om Angelo hänger på. Annrs blir väl en promenad elelr bara myyyys. Med lillehästen!

HIhi

Puss!

Av rebecca - 27 juni 2011 22:10

Om jag älskar något på jorden så äre min hund! Myshund somnade i fotöljen med henne som gossedjur och hon är så goo. Sen blev de e promenad med henne bara för jag älskar henne  


Annrs då somnade jag på soffan såklart som alltid när jag jobbar hhehe mycket nytt första dagen. Imorn går jag också 7-14 men det är heeeelt okej.  Käka en macka nyss med keso o salami kan vara det godaste jag vet för tillfället. Jag har värsta dillen på keso iaf o salami äter de jämt och då menar jag jämt. Uj uj uj nyttiga vanor här-.-'


Jävla spotify reklam!!!!som spelas tre gånger på raden !!!!


Jag lyssnar på Håkan och HUR glad blev jag när han spelar sista på lördagkvällen på putte! Asså jag tjöt fan nästan av lycka. O Daniel Adams Ray komemr bli tung alltså. Jag kan inte förklara i ord hur mycker jag älskar att stå o hoppa o vråla och sjunga o skratta o bara leva. Man känner sig verkligen levande på putt  


Fan ska jag gå och duscha nu? Orkar igentligen inte men mitt ansikte bränner på höger sida? Helt fuckat. Ja vafan sova är överskattat!

Puss!

 







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards