Alla inlägg under februari 2011

Av rebecca - 28 februari 2011 22:46

Asså ja dör! ellr jag har dött hela kvällen typ det är inte bra att va inne på msn försent när man är trött och har allför roliga vänner. Och äntligen är Nea hemma!    

Men nu äre dags att sova måste ju tagga gympa imorn lix-.-'

heheheehehe

orkar

 inte

 sova

 är

 för

 flummm.........................................

Av rebecca - 28 februari 2011 21:07

Tog med mig stackrs hunden ut på promenad nej hon ville gå ut jag frågade  

Så vi var hurtiga lilla gumman jag älskar verkligen min hund  

  


Men nog pratat om henne. sitter här och fryser för det är så jävla vidrigt kallt ute igen!

Men aja livet känns helt okejjj ändå.

Puss!

Av rebecca - 28 februari 2011 16:42

Ahaaa jag fik MVG tjallalala glad tjej!          


Jag fick MVG på Solveigh provet och det var så jävla gött så det finns inte.


Skolan rullade gick bättre än jag trodde faktiskt.

Va hemma runt tre typ käka och nu har jag och mami vart o övningskört. Det gick bra börjar känna mig mycket mer säker nu bakom ratten så det är kul. Jag gillar att köra bil.

Och när vi körde en pytteliten vägsnutt så komemr en bil full med killar i haha så jävla skämmigt dom typ gasar så kommer jag i typ ah under 20 och aldrig mött en bil i hela mitt liv haha.

Nu ska jag läsa bloggar iaf!

Pussis!

     


Av rebecca - 27 februari 2011 23:16

Titta nyss på tv4 fakta och det har ju börjat en ny dokumentär som heter Stalker. Den visades i tisdags men jag var ju inte hemma då så jag kollade reprisen nyss. Men jag kunde inte titta klart det var för läskigt!  Usch ne inte kul.


Och det är lika bra att jag går och lägger mig så jag orkar upp imorn till skolan. Supertaggad...wie...eller.....inte....alls

Nej nu ska vi inte va EMO brud.

2 månader kvar.

Puss och godnatt:)

Av rebecca - 27 februari 2011 20:08

I 30 Seconds To Mars!  


Av rebecca - 27 februari 2011 18:11

Gör man sina läxor framför datorn är man en datanörd=jag


Sitter och tittar på efterlyst för jag missade det i onsdags och målar naglarna samtidigt fast med genomskinligt lack. Måste köpa nyss av mitt favvonagellack men de får jag göra till veckan.

Update på vad jag gör hihi^^

Puss!

  

Av rebecca - 27 februari 2011 15:53

Piggnade till lite efter jag ätit frukost. Fattar inte att jag var så trött! Aja.

Iaf blev det en promenad med Hanna. Det var allför länge sen så det var mys  Vi får bli ännu mer hurtiga när det bliiir vår och vi måste ju träna inför tjejmilen  


Iaf käka nyss och nu sitter jag och lyssnar på musik. Känner ingen söndagsångest än iaf. Men ja ska tänka possitivt om skolan för vi har massor med praktiskt kvar att göra och det är roligt. Sen går vi ut på praktik hela Maj och kommer tillbaka typ 2 dagar innan sommarlov så det känns bra. Och det känns som det kommer bli mycket roligare att vara på sjukhuset än i kommun inom älderomsorgen.

Aja våran närmar sig iaf 1 mars på tisdag  

  

Av rebecca - 27 februari 2011 11:00

Känner mig sådär seg vet ni och jättetrött fast de blev ändå lugnt igår?

Jo vi va hos Hanna på lite fest och firade Pia lite. Det var skojsigt. Ja var inte sådär supertagg haha men Jenfi ficxk med mig och det var bra.   Så det var en bra kväll igår.


NU ska jag gå ner och lägga mig i soffan och slå på tvn och hoppas att det repriser av nått bra pogram hela förmiddan.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards