Alla inlägg under mars 2011

Av rebecca - 31 mars 2011 21:59

Sitter och lyssnar lite på Kent har allt några favvisar där. Iaf ska sova nu ocg tagga fredag imrgon. Ska försöka att inte vara sen imorn har typ vart sen varje dag den här veckan inte bra! Men känt mig så omotiverad men nu när vi fick ta lite blodprov så blev de roligare. Längtar till praktiken!! Hoppas det blir bra.


Imorn släpper putte sina internationella band också är galet spänd på vad de komemr för några. Hoppas hoppas att det blir några som kan trösta att 30STM och Kings of Leon spelar på P&L.

Spännande!  

Iaf godnattpuss på er!

 

...

Av rebecca - 31 mars 2011 19:11

Känner mig tråkig idag helt galet trist inte på humör trött och skulle kunna ligga under täcket hela dagen och bara vaa.

tröstar mig med 30STM som btw fan är bland de bästa jag hört

Av rebecca - 31 mars 2011 17:29

Idag gjorde vi blodprov i skolan alltså vi stack i låsaasarmar men kul vare. Efter det rönmgen vae helt okej och sen va jag hemma runt 4:a. Känner mig jättetrött och seeg så jag sitter här och taggar spingtur ikväll men lite prson break. Tänkte bara uppdatera lite

Puss!

trööööötttttt tjeeeeeeeeeeeeeej

 

=)

Av rebecca - 30 mars 2011 22:26

Nu ska jag sova och tagga för lång skoldag imorn med bla ett studiebesök på röntgen.  Hoppas vi får sluta lite tidigare. Men nu ska jag dejta kudden.

Puss!

 

Av rebecca - 30 mars 2011 19:24

det börjar verkligen bli vårigt ute och det märks att man ställt om klocxkan för nu är det ljust ute nästan hela kvällen. Så himla härligt! orkade inte plugga så gick ut och tog en låååååång promenad så himla skönt. Lägger undan plugget idag känner att mitt humör inte orkar med det.

Undra om det är hockey ikväll? Har ingen koll det är ju efterlyst ikväll lix måste ses.

Av rebecca - 30 mars 2011 15:52

Slutade ett idag så det var jätteskönt. Kom hem har tittat lite PB fick lite besök av Jenfi och sen tittade jag klart på PB nyss. ska försöka sätta mig mede VIPS-arbetet men de tar emot rätt så mycket. Orkar inte skriva mer på mitt andra arbte helelr sen fick vi 2 nya arbten till idag. Usch! vill bara gå ur skolan är så trött på't. Tur att vu går ut på praktik om 3 o en halv vecka!

Har inget kul att skriva bara om massa arbten och shiiit.

Puss!

Av rebecca - 29 mars 2011 21:37

Hade Buster han är ju så söt! Harn liten förälskelse i han fast inte liten den är ganska stor  

Så det var kul att rida igen jag inder varje gång jag inte ridit på länge hur mycker jag älskar det och framförallt hästarna.

Tog sällskap med Jenfi hem sen blev en timmes prat typ och mina fötter är iiiisss kalla!Men har mycket att prata om så har man  

Nu ska jag hoppa i dushen iaf. Ska inte titta PB ikväll för då komemr jag aldrig gå och lägga mig. Det är starkt beroendeframkallande.

Och jag har sån äcklig pyttelitten träningsvärk i låren också som typ hugger till ibland hoppas de gr över tills imorn.

Ursäkta alla stavfel i min text nu men ja är redigt trött.

PUss!

Av rebecca - 29 mars 2011 15:33

Nu orkar jag inte skriva mer på mitt arbete. Så tar lite pause. ska ju til lstallet runt sex och rida också för första gången på alltför länge. Så det ska bli skoj skoj. LÅg och läste lite ur ett häfta hade mp3 på i min mobil och skickar ett sms= telfonen hänger sig för att sen dö. Så jag kan inte starta den. Åh vad jag älskar den verkligen. -.-'

Nu ska jag andas lite och kolla lite PB och sen byta om och åka till hestarna.

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards