Direktlänk till inlägg 22 maj 2014

Deppig tjej

Av rebecca - 22 maj 2014 18:39

Hur gick de på matteprovet då? FÖRJÄVLIGT. 

Orkar inte ens tänka påt. Mensvärken från helvetet också. Usch vilken deppig dag. Lägenheten ser ut som fan. Funderar ärligt på en städerska ibland. Eller att sluta vara så stökig av mig? 

Kul liv . Glad tjej. NOT. Hoppas ja får jobb i helgen annars möglar jag. 


Jaja har iaf hittat fetaste sidan med tatueringar är så jäääävla sugen på meeeeer. Helst på handen men då dör mami o papi haha. Men damn de är hot! Och jag är fakitskt vuxen. 

Nä ska byta om till träningskläder och köra ett pass så känns de bättre.

BAAAAAM tatto på handen! ;)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca - 27 maj 2014 23:48


Sitter här i min lägenhet nyduschad och känner mig sådär vam och lycklig. Älskar min lägenhet.   Idag har jag jobbat dock bara mellan 7.30 i 12.30 men så kul o se mina arbetskamrater. Min älskade tan har dock gått bort de är nackdelen med det här...

Av rebecca - 21 maj 2014 17:53


Hello! Ja det var länge sen. Så vad har hänt. Jag har jobbat, pluggat, festat, träffat någon bra, sabbat det bra, träffa den person som sårade mig o vi har rett ut allt och är vänner, ridit min häst alldeles för lite och lagat min dator. Kul liv va...

Av rebecca - 5 januari 2014 00:54


Hej! Nu äre 2014 o de nya året firades in med Jess på diverse fester. Dock var jag lugn o städad. Böev utgång igår med Jess så nu har ja busat av mig igen haha. Börjar 7 imorn...suck med 90 minuters rast ¨på hela jävla dagen. Suck. Längtar eda till...

Av rebecca - 22 december 2013 01:42

Det som är bra när man har ett nattdjur är att dom med är vakna på natten. Polly springer i hjulet här brevid och jag drömmer om gårdar. Det är inte det att jag vill ha en hästgård eller en megastor gård utan vill bara ha ett mysigt hus på ett lantli...

Av rebecca - 21 december 2013 13:57


Nu har mitt juljobb börjat , typ 10 dagar i rad...cash säger jag. Fick förfrågan om att åka till Norge igår alltså åka samma dag men de blir de inge med måste ha lite info i förväg! Men kul att dom frågade:) Sitter just nu på skranta sjukhem o g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards