Alla inlägg under januari 2011

Av rebecca - 30 januari 2011 19:58

Nu ska jag slå på "the notebook". Söstaste filmen i historien tror jag efter "a walk to remeber" för ingen film är sötare än den!

Har hunnit kolla mean girls,john tucker must die och she's the man och nu the notebook.

Ska hinna duscha och byta lakan  och ta ner all disk också. Blir ju så när man är sjuk att man bara tar upp men inte ner så tänkte fixa de sen- Filmen är ju så lång så det blir bra med en pause.

Men nu ska ja börja titta:)

Av rebecca - 30 januari 2011 14:35

Hade så himla tråkigt och ja orkar inte göra något så ja lånade lite filmer av Ida. Bästa grannen!<3

Så jag ligger nerbäddat i sängen och kollar John Tucker must die haha. Ska försöka gå ut en stund sen knske gå en kort promenad men känner mig ju inte bra så:(

Aja nu ska jag fortsätta kolla film!

  

Av rebecca - 30 januari 2011 11:57

Nu är det bilder från jag fick håret och efter jag klippte till håret.

Första bilden så långt som det var när jag fick det.


Och när det va färdigt klippt!

Av rebecca - 30 januari 2011 11:36

Sov så himla skönt så det var så tråkigt att gå upp ju:( Så har nyss ätit frukost och så. Funderar på att gå och lägga mig igen (A

Veckan som komemr är ganska lugn i skolan så hilma skönt så för första gången på länge känner jag mig inte stressad.

Sitter och målar på mina naglar lite måste köpa ett bättre lack. Vill ha ett rött nagellack:D

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och samla krafter för att gå en kortare promenad sen:)

puss!

Av rebecca - 29 januari 2011 21:44

Tittade just klart på "a cinderella story" söt film det där. Jag älskar såna här romantiska high school filmer dom är så söta. Men nu ska jag borsta tänderna och sen läsa tidning som pappa var jättesöt och köpte till mig.


Imorn kan jag iaf gå utanför dörren. Men smittar ju fortfarnade så kan ju inte göra något precis. Jag som hatar att sitta hemma. Aja är ju frisk till nästa hel iaf.

Asså det funkar inte när jag laddar upp toutube klipp ja blir ledsen har ju försökt ladda upp min nya favvo paramore låt men de funkar inte.

Provar igen fast men en låt från filmen.


Av rebecca - 29 januari 2011 17:16

Det är så tråkigt att vara sjuk ju jag har ingen energi alls och kroppen känns rätt så mörbultad. Ja vill ju pyssla med mitt hår men energin finns inte. Har kollar på en två timmar lång film nyss. Känner mig bättre iaf.

Kunde jag inte blivit sjuk så ja missa skolan istället?


Vad ska jag hitta på som inte orkar göra någonting?

Har ingen lust att kolla kläder elelr skor och jag har redan läst alla bloggar. Ah just de ja får virus av kissies blogg så läser inte den nu på ett tag.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting.:/

Av rebecca - 29 januari 2011 12:42

Tio minuter innan vi ska åka t hockeyn tror ni inte att ja kräks då eller? Fyfan vilken jävla dag igår. Hade ont i magen pga magsjukan sen en jävla mensvärk på det också trodde jag skulle dö. Det var sjukt när att ja bad mamma ringa ambulans. Sen feber och frossa, kallsvettig ah ni vet hur man är när man är magsjuk. Spydde bara 1 gång så det var skönt. Lyckades sova nästan hela natten men var så sjukt törstig. Ah shit.

Idag mår jag iaf bättre inga kräkningar men känner mig inte bra lix.

Har legat och kolla på mannen som tala med hästar och tjuttit en stund så himla fin är den filmen. Har fått i mig en rostad macka också men det finns verkligen ingen aptit.

Klev just i duschen för jag tänkte att jag kan ju underhålla mig med att sitta ocj pyssla med mitt löshår då. Fyfan vad hatar att vara sjuk jag har ALDRIG varit så sjuk som det senaste halvåret. Hostig är jag också.

Nu ska jag sluta gnälla och jobba på att bli frisk.

kul

Av rebecca - 28 januari 2011 18:29

Att det inte blir någon hockey elelr kul fredgskväl lför mig för ag mår så sjukt jävla illa. Bara vänta på att bli magsjuk. Great!

Ska byta om till mjukis och bara dö en sekund.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards