Alla inlägg under december 2010

Av rebecca - 31 december 2010 10:33

Om att ta en lååångpromenad nu på mprgonen och sen ha all tid i världen att tagga meen sen vare visst -18 så  då dog den planen. Det blire nog lite cross istället.

Dagens andra planer då är något i stal med att Angie komemr hit vi fixar oss och sen går vidare till Mimmi för mat och lite så sen ner till torget till klockan 00.00 om det inte är föööör kallt.

Jag har ont i nacken också måste ha sovit helt weird.

Hej då:)

Av rebecca - 30 december 2010 22:28

Nepp det blev en riktigt hemma dag. Fast ja kände mig lite sådär halv sjuk också har ont i lederna jättejobbigt!

Så har mest legat i soffan va hemskt de låter! Ne men man får göra det ibland.

Såg att de var jersey shore förut o tänkte att de är väl säkert massa repriser så vare ny säsong perfa.

Nu ska ja nog försöka läsa vidare i min bok..:)

Godnatt!

  

Av rebecca - 30 december 2010 12:03

Men hur sköönt är det inte vakna runt åtta o bah -nee ja sover en stund till:D

Sen att den stunden blir fyra timmar är ju en annan sak  

Vaknade iaf för en halvtimme sen och har nyss käkat frulle. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på. Lutar åt att göra lite matte om en stund. Men ja blev galet sugen på att åka ner på stan. Fast ne.

Tänkte ta mig upp till stallet idag iaf.

nu ska jag iaf morgonläsa alla bloggs:)

Av rebecca - 30 december 2010 00:03

Det blev en mysis hos Jonna med Jonna och Angie och GossipGirl.

Och sen köpte Angie putte på vägen dit också meed camping så nu jävlar!  Är redan gaaalet taggad!  

Jag och Angie tog en promenad hem sen. Planerade nyår i lite mer detalj har en känsla av att det komemr bli bra.


Nytt år nya möjligheter. Kanske kan göra en sånmhär års resumé? kan pyssla lite med det imorn.

Nu ska jag iaf sova.

Natti:)

På fredag blire verkligen fireworks:D

Av rebecca - 29 december 2010 14:33

Japp pluggat matte i en timme! Jag ska fixa det där jävla provet!;)

Ska höra med Therre omhon kanske kan hjälpa mg lite med några tal som jag absolut inte kan:((

Nu ska jag dra på mig långkalsong och gå ut och gå med bebishund  

:)

Av rebecca - 29 december 2010 11:40

God morgon!

Klockan är visst tjugo i tolv hehe. Men är det lov så är det lov och då får man sova.

Dagens planer är nog lite stall på eftermiddan. Skickar Mimmi ett sms för vi hade en plan om att vaa lite duktiga på ridskolan och göra hästarna lite snygga. Annrss är det putte-biljett köp som gäller inte för mig men för min friend så blire lite kvällpromenad.

Jag är galet pulka sugen elelr att rota fram mitt tefat och åka i Nobel ätt bästa/längsta backen! Ibland får man vara 3 år och de är jävligt kul.

Nu ska jag läsa lite bloggar som vanligt  

Av rebecca - 28 december 2010 23:19

Yes idag hare minst sagt varit en underbart bra dag!  Kan inte bli annat när man umgås med sina best friends:$

Belv iaf lite shopping:

*Urgulligt Linne!

*Ny svart gina kofta

*Vanliga legins

*Torrshampo

*Hårnålar

*Hårsnoddar

*Present till Anchi

*Nattlinne

            

Av rebecca - 27 december 2010 23:04

Imorn blire Örebruu för fulla muggar kontot laddat humöret på topp och med bästa!

Städade de ju somsagt heeeela förmiddan men det känns så himla bra nu. Nu vill jag flytta in datarumssängen i mitt rum och sen äre klart. Sen får mami inreda lite. Vill ha en fotölj också.Mys

Va i stallet hela eftermiddan och gjorde inget vettigt. Så kan det vara ibland inte mig emot. Sen tog jag och Angie sällskap hem jag höll på och skratta ijhäl mig  Känns som gamla tider hihi sällskap hem från stallet lite halvtrötta onödigt flumma och de är askallt haha.

Dumma lillerud kunde väl ligga i stan så hade ni inte behövt flytta!?:((((

Fast det är bra att dom är home nu:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Imorn möter jag upp Angie runt tio i nio pga av hennes missa buss skräck så hoppar Jonnurt o Mimi på senare tror jag.

Taggat!

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska sova.

Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards