Alla inlägg under maj 2012

Av rebecca - 31 maj 2012 11:07

Helt siiick hur fort tiden går! Kan ju börja med att berätta att lilla blå klarade besiktningen  Helt otroligt haha.


Annrs så var jag och mamma i Örebro typ hela dagen igår. Shoppade såklart men köpte inget speciellt.

Ett par nya springskor

Underkläder

Örehängen

Lite studentsaker

En hudkräm

Parfymer

Det var allt tror jag . Sen va ja död när jag kom hem så jäkla trött så somnade på soffan..när ja var sjuk så sov jag på soffan varenda eftermiddag varje dag. Helt sjukt nu händer det bara om det varit mycket under dagen lix.


Idag tänkte jag på stan här en sväng. Ska höra om idN vill med hihi.

Puss





Av rebecca - 29 maj 2012 23:01

JObbade ju 3 timmar väldtig soft o lungt. Va hemma o tog sen en kvällspromenad med Donna. Min älskling!

Har suttit o kollat på roliga filmer..mogen tjeeej93.

har inte så mycket o skriva men imorn blire Örebro o förhoppningsvis lite shopping med mamma. Jag vill ha nått fint på lördag ju ..nått nytt  Nya springskor står högst på listan iaf , mina är verkligen helt slut. Bilen ska besiktas imorn ocks fyfan vad nervös jag är. har inte lust o lägga massa tusenlappar på o laga den direkt! men vi håller tummarna.

Nu ska ja glo lite tv innan ja blundar för idag

Puss

hon är ju för sööööt lilla pollennäsan hihi<3

 

Av rebecca - 29 maj 2012 12:00

Gick upp halv åtta åkte till Bregårn och lämnade kameran o fixade det sista. så skööönt! Sen gick ja ut o sprang men de gick åt helvete.. men tryckte mig runt 6 km iaf.

Har nyss käkat lite lunch och ska snart cykla till jobbet. Ska jobba tre timmar höhö jobbigt;) Ska fixa en delgering och prata med gruppledarn också innan jag börjar.

men nu skulle ja tydligen googla om de fanns nån god champange till studenten ..balen om en vecka också;o

Puss

74721_419680161387042_100000351851323_1289591_1234847226_n_large547871_424178230937405_1737014013_n_large

Av rebecca - 28 maj 2012 11:27

Ledig hela veckan förutom några småtimmar jobb. Ska jobba 13.30-16.00 idag o imorn 13.00.16.00...Aja jag är ju endå ledig så. Och på fredag ska ja sy in mitt löshår också. På lördag blire festival i Örebro elelr festival mer spelning typ o lilla sällskapet spelar. Tagga tagga!!

Gick skitbra o tatuera sig igår. Hadej u bedövningsalva på höhöh kleen tjjeeejj men den hjälpte faktikt även fast den inte tog bort all smärta så var det mycket mycket bättre. Sitteroch tittar på vad jag vill göra till hösten för tatuering..man kan inte sluta när man börjat. Men eftersom jag har en text vill jag göra ett motiv. Nått som symboliserar frihet typ. Ah jag vet inte har ju några månader på mig att komma på nått.

Idag blire jobb somsagt och sådär.

Puss

den här är ju så jäkla grym..

 

Av rebecca - 27 maj 2012 10:01

Åhh vill bara ha tatueringen klaaaaar. Sista ja tatuera mig vart ja skittvär o bara "ja ska fan aldrig mer tatuera mig!"O här sitter ja o längtar ihjäl mig efter att den ska bli klar.

Ska pka runt halv 2 iaf jag o mitt reservdäck ..komma va stoppkloss på Degersforsvägen.

Nej nu ska ja äta frukost

Puss

Av rebecca - 26 maj 2012 22:47

Cashade in rätt bra i helgen nu eftersom de va storhelg. Känns bra! O det har varit så sjukt lungt  också så de är gött. Solade idag igen efter jobbet eftersom imorn äre tatttooo som gäller. Fett nervös haha. Hatar ljudet o smärtan.Meen den kommer bli såå fin.

Tnakat bilen o hämtat pengar har jag med gjort. Så de är väl bara o sova nu antar jag. Känns bra att inte gå ut i helgen. Är inte ett dugg taggat heller lix. men därimot fett taggat till nästa heelg. Så jäävla bra ska de bli ska va riktigt omogen o va svinpackad båda dagarna höhöh ...fast ja som är så klen kommer nog inte klara de  haha men ska träna.

Nu ska ja glo på tvn om nu finns nått att glo på o tagga tatto imorn  

Pusss


Av rebecca - 26 maj 2012 10:54

Sitter o kolla på polisjakter igeeen...fett ju. Så skönt att det inte är lika jävla varmt idag. Så varmt får de bara inte vara på studenten eller balen.

Drömde sjuka drömmar inatt om att ja va ute svinpackad på statt hahah så de är tur ja ska jobba ikväll och inte busa.

Pusss

 


Av rebecca - 25 maj 2012 23:07

Asså jag behöver aldrig mera gå i skolan! Vi är klara med 12 jävla år i skolan. Jag är klar, done , finish ! Asså det känns så jävla siiiiiiiiick. Men så jävla bra. Jag behöver aldrig mer ha läxor , plugga, lära mig om saker ja inte bryr mig ett skit om, ha så jävla tråkigt, och ja allt som skolan innebär. Nu börjar livet. Äntligen. men ärligt ja tror inte jag fattar det riktigt själv. Aja det är mycket som händer just nu iaf. men huvudsaken är att skolan ör över för resten av mitt liv och det är 14 dagar kvar till studenten.


Idag var ja i skolan då (sista dagen evvvveeer) men vi gjorde ingenting vettig. Fick VG på en uppsats som ja skrvit av Wikiperdia på;) Hehehe...(a

Sen kom jag hem va sjukt jävla rastlös och tog bilen upp till Aggerusspåret o sprang. Mådde lite lätt illa av värmen ussssccchhh.Men tryckte mig runt 2 varv iaf. O så kommer ja till bilen o ska backa ut o tycker de känns som ja kör med handbromsen i, kollar men de gör jag inte. Fortsätter köra o bilen o den typ slirar o känns jättekonstig. Hoppar ur o har fetaste punkteringen!!

Mamma kom o hämta mig o pappa har satt på reservhjulet. Jag som var i K-hamn o hämtade min balklänning(som för överig är så himla fiin:'))  o tänk om ja fått punka då lix. Tur jag har jordens bästa pappa som alltid fiixar<3


KOm så va fredrik här en stund o sen åkte jag till jobbet. Sprang idag o det var väldigt lungt så det var jätteskönt. Efter jobbet hoppade ja in och solade också. O nu har ja duschat o ska kolla tv en stund tänkte jag. Jag är ju ledig i mer en en vecka nu och det är så himla skönt.

En liten update på min dag

Puss på er!










Ovido - Quiz & Flashcards