Alla inlägg den 4 november 2010

Omg

Av rebecca - 4 november 2010 23:40

Jag älskar nog OTH ärligt! BIG   

Det är verkligen så sjukt stöttande? Ne jag vet inte det är bara så bra.

Har just kollat klart säsong 5.

Ska sova nu. Fast jag är inte trött.

O ändå gick jag upp tjugo i nio för jag har den hemskaste mardrömmen jag någonsin haft. Och ni vet när man drömmer och allt känns verkligt? Alltså verkligen verkligt och man känner alla känslor man känner då på riktigt fast i drömmen. Dom känslorna sitter lite kvar idag.

Fyfan hoppas jag aldrig mer drömemr så hemskt. Paniken och ångesten och usch.


Vad har jag gjort dag?

Usekt möte på mrogonen halv 12. Gick sådär måste jag säga faktiskt lite spökkris och annat som måste fixas. Men allt löser sig det vet jag. Vi är ju trors allt bästa uskt lix.


Imorn äre lite fix på morgonen och hämta lite saker hos Angelica sen blire lite fest på kvällen. Dock är ja inte alls taggad, vet inte ens vad ja ska ha på mig. Bra planerat elelr det har varit plnerat typ i 3 veckor? Aja löser väl sig det också.Få¨r tagga under dagen!


Va skrivig jag blev. Var ute och gick förut hade telfonsällskap med Jenfi bra med comviq.

Ne nu kommer jag inte på något mer vettigt att skriva här.

Lämnar er med "feeling a moment"

Ovido - Quiz & Flashcards