Alla inlägg den 31 januari 2012

Av rebecca - 31 januari 2012 21:39

Asså Maggie är ju så rolig det märks verkligen när hon vilar några dagar. Allting blir mkt farligare sen typ får han taktfel elelr vad man ska säga hon lix skuttar? Haha såååå söt! men det gick helt okej funderar dock på att dra på mig miniminimini sporrar tror dock att damen inte blir så glad då så får se..bara att ta av sig då.


Varför sitter jag alltid i stallkläder i typ 2341344 år innan jag komemr till duschen?Jobbigt life. Och imorn åker My till Wien och man är ju inte lite avis. Varje gång men vet någon som gör nått sånt där så inser man själv hur fast man här med skola just nu. Jag hatar verkligen det.

Jag vet inte vad jag vill göra men jag vet bara att jag vil lse något annat än Karlskoga och jobba med något annat än på ett åldersomshem.

men aja drömmarna får vänta. Är bara så glad att jag har Maggie just nu hon gör verkligen mig glad:)

Puss!

Tumblr_lwkbdemiet1r8tq0qo1_500_large

Av rebecca - 31 januari 2012 17:02

Började min morgon med att cykla till Bregårn komemr dit och har inställd lektion bara o cykla hem igen men sen tog jag bilen till Bergslag. Iaf hade lektioner men vi slutatde 2 så de var riktigt gött. Sen har jag inte varit allför aktiv har frusit hela dagen sen jag cyklade så har legat under isbjörnsfilt. Men klockan 6 kommer Kerstin så då ska vi iväg till Maggie och rida.

Har en ganska stark känsla av att lilla damen komemr vara rätt pigg! hihi aja hoppas tiden går lite fortare för jag är extremt uttråkad.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards