Alla inlägg den 9 juli 2012

Av rebecca - 9 juli 2012 23:06

Började 7 imorse somnade allför sent! Det är inte kul längre att sova så dåligt/vänt på dynget så mycket som jag gjort usch speciellt inte när man börjar 7 på morron. Aja gick väl rätt bra o jobba lite kaos ibland o ah ibland människor alltså vixna människor...grow up. Vi lämnar det där. Var så jävla trött i huvudet när jag gick o så jäkla irrterad o blablabla. Skulle inte somna å soffan men mitt huvud orkade inte så somnade runt 5 vaknade 7. Piggade på mig. Bestämde mig för o åka upp till aggerusspåret och springa vilket jag gjorde!  Dock bara ett varv men sååå gött !

Efter det solade jag och sen va jag hemma runt typ hmm tio över tio? om på att ja inte hade nån matlåda så nu har kocken stekt lax, kokat potatis o morot:) Känns bra!

Vill flytta hemifrååån nuu. Men ska ner till arbetsförmedlingen på onsdag. Bara göra viktiga saker på onsdag har jag bestämt. Igår beställde jag ett nytt löshår också. kan inte leva utan haha. Mitt från rapunzel höll ju i 3 veckor...fyfan va arg ja va. hade det ju insytt och tog ur de o de är inget hår kvar på tränset? man bara okeeej?Aja hoppas de här är bättre o nu ska jag bara ha clips...hur mkt ja än vill ha det i hela tiden sliter det förm ycket påå mitt tunna hår.


örjar 7 imorn också så nu ska jag hoppa i dushen och sen sova. Pluss medan ja ändå är duktig höhöh så städade jag heela lägenheten och böt lakan o allt i min säng hihi.

Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards