Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av rebecca - 21 augusti 2013 23:19

Ja tror ni jag diskade eller....? Svar nej. Maggan var fin iaf. Red markbommar o jobbade på. Blire inget jobb imorn så ska jag hoppa o My ska hjälpa mig ska blir hur kul som helst! Såååå trött på att vara timmis fan aldig veta när man jobbar. Blir väckt på morgonen o slänga sig ikväg. Bläää. Kan inte Norge papprena bara komma? Fast då kommer jag sakna min häst.Man kan då inte få allt. Och ibland får man göra valen som skonar en i slutändan.

Jaja det går över...det tar bara lite tid att vänja sig utan.

diamonds | via Tumblrhugging | TumblrQuotes and Images


Av rebecca - 21 augusti 2013 15:07

Vaknade o slog på en film baserat på verkliga händelser. ..om en tjej från typ Ryssland som blir lovad jobb i Sverige som bärplockare men som säljs som sexslav. Så jävla hemsk slutar med att hon tar livet av sig!
Ändå är det såna filmer som är dom bästa..som sätter spår. Har laddat ner en till nu Mockingbird dont sing.
Ska diska och rida sen
Puss

Av rebecca - 21 augusti 2013 15:06

Vaknade o slog på en film baserat på verkliga händelser. ..om en tjej från typ Ryssland som blir lovad jobb i Sverige som bärplockare men som säljs som sexslav. Så jävla hemsk slutar med att hon tar livet av sig!
Ändå är det såna filmer som är dom bästa..som sätter spår. Har laddat ner en till nu Mockingbird dont sing.
Ska diska och rida sen
Puss

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards