Alla inlägg den 3 april 2010

Av rebecca - 3 april 2010 23:10

Jag blir så glad när saker o ting går bra och när man själv gör dem bra lix. Ja tävlingarna skrev jag ju om förut hehe. Åt mat förut med farfar sen kom även momo o mofa hihi  Myspys!

Men jag åkte till stallet igen efter typ en timme efter maten. Åkte upp dårå och det är så härligt att cykla nu. Jag skulle kunna cykla till sallet tio gånger om dagen bara för att det är så härligt med fisk luft och sol. Man blir helt glad. Kom dit och tog in Isadora och Sessan De två brukar få vara ute lite längre om kvällarna och det helgillar dem tror jag de ser iaf himla nöjda ut.

 

Ryktade och hade ingen stress alls och guuud va skönt det är.Sen gick vi ner till nya och red. O jävel vad bra det gick! Det var så skönt att det gick bra. Hon har ju vilat i två dagar också pga. av hoppningarna men nu ska vi köra igen. Hon va så söt idag sådär extra så man inte kan sluta pyssla med henne. Så skönt med lov!

Jag hade med kameran också för en gångs skull. Det är så lätt att man glömmer att ta kort på de finaste stunderna.

Fina underbara Sessan  

       

      


Nu sitter jag o lyssnar på Coldplay fast ja ska sova nu eller snart. Måste läsa lite bloggar först.O va skönt att sova ut imorn. O i mitt huvve är jag typ en dag före så imorn tror jag att det är måndag det är helt galet. O lite läskigt. I veckan väntar iaf Örebro med JOssan  Så himla roligt att hon står i ett stall nära nu! Vi var sjukt tuffa o stod i cateterian idag ah det ni. Alltid roligt JossN är väldigt flummN o det är en bra kombenation med två flumma Becco Josso i cafeterian men det gick ju som smort.

Örebro är verkligen ett måste i veckan annrs väntar nog inget spec. Har lite kvällar bara denna vecka men hellre att jag fordar kvällar än mornar och det är bara mysigt att vara där sist även fast det är lite läskigt ibland.

RHRN<3

  

Av rebecca - 3 april 2010 16:41

Ja äntligen ett possrtivt inlägg här det har ju inte kryllat av dem på senaste tiden precis...men aja.

De två senaste helgerna har varit trevliga  Fredik har cp så han får sätta sig i soffan o öpnna påskbrev säher mamma HAHA herregud.

 

Kom hem från stallet för typ 20 minuter sen o dagen har varit riktigt rolig! Bara massa possetiva trevliga människor så det gör att de blir roligt att hjälpa till och inte alls lika krävande lix. Så tummen upp för det  

 

Nu komemr farfar om typ tre minuter så jag nej han va redan här men ja ska gå o göra mig iordning nu sen ska vi käka mat och sen åker jag upp till stallet igen och sen får vi se. Blir troligen en dejt med kudden tidigt ikväll iaf jag är galet trött efter bara sisdär fyra -fem timmars sömn.

Okej time to ruch!  

Bara för jag har sämst humor ibland så glad påsk på er!

http://www.youtube.com/watch?v=WaKAm5d3osU

 

Ovido - Quiz & Flashcards