Alla inlägg den 8 april 2010

Av rebecca - 8 april 2010 21:23

Min dator är paj  Den är helt fuckad juuuuuuuuuuuuu. Då vet ni iaf.

Men nu lånar jag Fredriks dator så de är ju bra.

Idag hare varit ännu en lungn lovdag så det har varit skönt. var ute och gick med Donna på förmiddag och åkte till stallet typ tre? Eller kanske fyra. Sessa vilade idag så jag pysslade lite x-tra med henne. Men imorn kör vi igen. Vi ska bara med på blåbärsdressyr på lördag. Nyttigt att bara rida pogram. Så det ska bli lite roligt.

Jag vet inte riktigt vad ja ska skriva...hmmm.

Jo just det! Jag har fått sommarjobb!  Så himla glad blev jag så jagc ska jobba typ fyra vveckor på BB HAHA herregud. Roligare än gamlingarna tror jag även fast de gamla är söta^^. En lite nackdel bara är att jag jobbar under PIP men aja det löser sig.

Nu ska jag passa på och fixa lite grejor medan jag har en dator.

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards