Alla inlägg under januari 2012

Av rebecca - 24 januari 2012 21:37

Det här med att ta sig ut stallkläderna när man kommit hem tror jag alla stalltjejor har som gemensamt problem. Haha nej men ska snart hoppa i dushen måste vila lite innan bara. Satt och pratade med Kerstin i bilen hem om det med att flytta från stan. Asså jag vill verkligen men frågan är vad som är smartast? Stanna o jobba o plugga upp matte B så jag bara kan söka högskola sen om jag vill. Eller att jobba här i sommar o sen bara dra.

Göteborg ärligt åh.

Men aja 5 månader kvar i skolan

3 månader med sommarjobb förhoppningsvis

Och sen får vi se vad det blir:) Spännande!


Men iaf tillbaka til lverklifeheten så var Maggie svinpigg idag haha märks att hon vilat i helgen. Men vi ska åka imorn igen så det är bra.

Men nu allvarligt måste jag gå och duscha

Puss!

Tumblr_ly4po3sqgv1qliez6o1_500_large

Tumblr_ly4po3sqgv1qliez6o1_500_large

...

Av rebecca - 23 januari 2012 15:53

Cyclical-behavior-162716-530-355_large

,,

Av rebecca - 22 januari 2012 22:13



Av rebecca - 22 januari 2012 10:36

Ännu en icke bakfull söndag känns bra faktiskt. Men nästa helg hoppas jag på utgång faktiskt ;)

Igår vare inte en nyttig kväll med flickorna hahah. Pizza lite chips o dipp haha o sen lite film på det o de blev en riktig myskväll. De va bra de.

Var hemma runt tolv typ f

gick o lamig rätt snabbt och vaknade nu runt tio o sitter och tittat på tough love. Så bra äre haha. Ska åka upp till botorp sen o kolla hur de var bokat eftersom vi ska rida sen.

Och jag MÅSTE pluggggga. Jävla kristendom!Hatar skiten!!!

Men iaf tur ja ska t stallet sen ja får plugga innan o efter.

Pusss!


Av rebecca - 21 januari 2012 18:21

Lördag o myskväll med bästa<3 PIzzamys blire haha illa men sånt behöver man ibland. Ska snart starta lilla blå o dra till Hanna så komemr Jenfi o Jos sen också. Hyra film ska vi också göra tror vi komemr få hyra "några" filmer om vi ska komma överens haha.

Nej nu är jag glad saknat mina vänner juu

Pusss!


Av rebecca - 21 januari 2012 11:18

Lördag o inget jobb i hlegen lite tråkigt.  Red Maggie igår och hon var verkligen så fibn har inte känts bra i veckan så skönt att det släppte ska åka imorn igen. Ja o Jossa ska upp o kolla Malinhoppningen sen iaf.

Annrs måste jag råplugga för religonsprovet på måndag...ni kan ju gissa hur jag känner för de som är s skoltrött så att jag nästan skiter i skolan snart.BLÄ Hatart. Bryr mig inte om religon kan vi inte få lära nått om riktiga livet istället?

Aja så äre ska hämta jos vid ett vi chansar på att det börjar då.

Puss!

381763_356431911049837_249246388435057_1515224_1562355318_n_large

Av rebecca - 17 januari 2012 21:04

Vet inte riktigt vad de har vart för dag idag. Tisdagarna börjar ju alltid med fotografisk bild...-.-'

Glömde busskortet hemma och vi skulle på studiebesök i Örebro var bara och cykla hem igen men tog bilen tillbaka. Vi var på barn/lekterpin och på för tidigt födda barn avdelningen och fick se smågossiga bebisar. men de var läskigt hur små de var! Går inte ens att föreställa sig.

Sen hem och bila lite hade så sjukt ont i huvudet och bättre blev det inte så åkte ut till Maggie och myste med henne.  Huvudvärken var borta när jag kom hem och behöver jag ens berätta hur mycket jag älskar mitt körtkort!? Det bästa jag gjort. Lätt.

Nej en duscha kanske? Och ont i axeln/nacken har jag också.

Tumblr_lxcndhh9ey1r5jgleo1_500_large

Av rebecca - 16 januari 2012 15:36

Skola all day sen efter åkte vi till gälleråsen och kollade på vår studentvagn. Ihhh komemr bli awsome! De känns så nära men åndå så långt bort. Konstig känsla. Men iaf lilla blå tuffade på bra. Sitter och kollar lite OC som går på 5:an igen. Ska ut till stallet sen och rida Maggis  Ahh så fåre blii.

Puss!


Y_large

Tumblr_lxpasgnizg1qk99w3o1_500_large

Ovido - Quiz & Flashcards