Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

..

Av rebecca - 18 juli 2012 21:35

Idag har jag varit vuxen tjej. Spenderat förmiddan hos polisen med att fixa nytt pass. Enligt deras mätare var jag 155 lång..tack haha fast blev 165 i passet för ja fick ställa mig och möta mig lband allt folk. Var svinful iaf men hade inte tid att göra om det. Vidare till banken o fixa grejer där. Hemma halv ett och örjade jobba ett. Jobba ett till nio en jättebra kväll. Tackade nej till att umgås med bästa idag för ja börjar 7 imorn o är så trött så ja bara vill lägga mig ner och tjuta.


I måndags vart det bus haha lite dricka, nakenbad o galenheter.Haha precis så ska de va! Igår  va ja ledig o kvällen spenderades med tjejerna. Imorn jobb 7-15.

Nu borde jag verkligen duscha...men dör typ hellre.

Önskar någon kunde säga till mig vad jag ska göra med mitt liv också. Stanna? Åka? Stanna?Åka???

Jag vill flytta jag vill det men ändå kanske bäst att bo här ett tag, testa på att bo själv här i stan lix. Vill man lämna alla vänner?

Massa dumma frågor i mitt huvuuuuud.

Tack vare helgen har ja iaf mindre tankar i huvudet. SKÖNT! Hur kan man va så blind!? Pinsamt!!!

Jaja försöker tänka att allt som händer har en anledning även fast de är JÄVLIGT svårt att fatta ibland.

Okej duschaa

Pusss

2012_07_lyrics-456788-305-229_large48082_443989585612061_327143898_n_largeTumblr_m5sb68wvua1qlnz41o1_500_large


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca - 27 maj 2014 23:48


Sitter här i min lägenhet nyduschad och känner mig sådär vam och lycklig. Älskar min lägenhet.   Idag har jag jobbat dock bara mellan 7.30 i 12.30 men så kul o se mina arbetskamrater. Min älskade tan har dock gått bort de är nackdelen med det här...

Av rebecca - 22 maj 2014 18:39


Hur gick de på matteprovet då? FÖRJÄVLIGT.  Orkar inte ens tänka påt. Mensvärken från helvetet också. Usch vilken deppig dag. Lägenheten ser ut som fan. Funderar ärligt på en städerska ibland. Eller att sluta vara så stökig av mig?  Kul liv . Gla...

Av rebecca - 21 maj 2014 17:53


Hello! Ja det var länge sen. Så vad har hänt. Jag har jobbat, pluggat, festat, träffat någon bra, sabbat det bra, träffa den person som sårade mig o vi har rett ut allt och är vänner, ridit min häst alldeles för lite och lagat min dator. Kul liv va...

Av rebecca - 5 januari 2014 00:54


Hej! Nu äre 2014 o de nya året firades in med Jess på diverse fester. Dock var jag lugn o städad. Böev utgång igår med Jess så nu har ja busat av mig igen haha. Börjar 7 imorn...suck med 90 minuters rast ¨på hela jävla dagen. Suck. Längtar eda till...

Av rebecca - 22 december 2013 01:42

Det som är bra när man har ett nattdjur är att dom med är vakna på natten. Polly springer i hjulet här brevid och jag drömmer om gårdar. Det är inte det att jag vill ha en hästgård eller en megastor gård utan vill bara ha ett mysigt hus på ett lantli...

Ovido - Quiz & Flashcards