Alla inlägg under juli 2012

Av rebecca - 8 juli 2012 23:26

Tumblr_m6rfy0cgsp1ra5fm0o1_500_largeTumblr_lgs5f5lmrc1qfyncko1_500_largeTumblr_m6udsau8tq1rzmi5do1_400_largePrettywordsarenotalwaystrue_largeTumblr_lzq6gwced21qg70cro1_500_large1534_large


560348_10150657910785981_687850980_9590007_2053287065_n_large563865_330496873701442_861625781_n_large

548186_426085907435522_2131329875_n_largeTumblr_m6m8541vhn1rrmoivo1_1280_large



Av rebecca - 8 juli 2012 23:06

Jaaa i helgen har jag sörht putte lite. Jobbade igår o sen chillade jag och Jossan.  Ingen utgång här inte. Sen idag fick ja ett ryck o ville göra nått så jag och IdN tog en roadtripp till Katlstad för jag aldrig vart på Bergvik...Bervik söööög! Vitog även Ikea och lager 157,

Åt mat på Ikea o glass på egliganten hihi.

Fick inte med mig mycket men en hoodie, leggins o en asgod hudkräm. men är nöjd ändåå kul att göra nått.

Imorn väntas jobb 7-16...borde sova

Puss

Tumblr_m4j4m7w3di1qzr04eo1_500_large

Av rebecca - 6 juli 2012 15:30

Hatar livet för tillfället....vill på putte ingen kan följa med= inget putte= hatar livet

Tjejerna skaa käka på gastro men nää känner inte för det idag. Vill va på putte juu trängas med folk o se KENT. Kan inte sluta gnälla förlåt men de ärm in blogg.

Solade förut iaf:) Vill hitta på nått kul men de finns ju fan inget kul att göra i den hör skitstadeeeen som inte ens har putte längre. Ska bli ett jävla nöje o se stan RUTTNA BORT!!!!ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH ÅÅNGEESSTT!!!!

Kanske tur mamma o pappa komemr hem idag..så ja får lite ordning på mittt liv.

Skulle gått ner på arbetsförmedlingen idag men neee. orkar inte bry mig. Bryr mig till veckan istället.

Nej deppinläggg x 1000

nej nu ska ja fortsätta hata livet tur ja ska spendera dagen med gamlingarna imorn

hej dåå

Av rebecca - 5 juli 2012 12:07

Igår kommer jag inte ihåg vad jag gjorde haha. Guud min fick hjärnsläpp. Men Jossan var här på kvällen och så köpte vi litte käk o satt o myste litte. Fanns dock inte ett skit på tv o se.  Jag låg på golvet och sörjde putte i parken fyffaaaan asså de gör typ ont? Inget putte iår eller putte i Karlstad sug min *** så jävla förbannad är jag.  USSSCHHH!!

Så nu känns det lite bättre.


Idag eller ikväll blire mys med bästa vänner. Ser till och med ut som riktigt somamrväder  !

Asså ja ha fått värsta dillen på Maskinen dom är så jävla sköna haha checka Frej också de kan man kalla lirare  


hej

Av rebecca - 4 juli 2012 00:50

Heeeej bloggN!

Idag har jag jobbat, Funderat på min framtid samt tagit tag i min framtid lite iaf. Hängt med jordens finaste vänner  

Puss



Av rebecca - 2 juli 2012 23:49

Vakade elva gött med sovmorgon. Tog en dusch och sminkade mig vilket känns väldigt skönt efter en helg helg på jobbet. Va nere på arbetsförmedlingen kände mig som en tönt för ja visste inte vad jag skulle säga elelr göra...fast dom var inte till mkt hjälp ändå så. Kom hem softa lite. Fick förfrågan om att jobba kvällen så gjorde det. Kändes helt okej faktiskt. Ska verkligen försöka jobba så mycket jag barar kan i sommar.

Imorn jobbar jag med ett till nio. Sen har ju jag tagit ledigt resten av veckan för putte i parken...idiot! Asså ingen kan fatta hur mycket jag vill att putte ska vara hääär.FAN Jag gav lite vika häromdagen o skulle på putte men har tänkt till lite och de är såååååååååååå INTE värt de. Kommer kännas bättre på måndag när putte är slut.


Deeepppp vill ha något att längta till ju. Allt känns bara långt bort. jag och Ida ska iaf kolla på djuren i Lunedet på onsdag hahha. becca 3 år. Hihih

Pusssss

åhh en sån vill ja ha som nästa tatto<3

  


Av rebecca - 1 juli 2012 21:30

Kan sammanfatta helgen med jobb och åter jobb. Men det har gått bra bättre idag än i lördags iaf då vare kaos! men det har flytit pååå och imorn är jag ledig. Maskien krossade i fredags och de var en helt okej nykter kväll tror de jävla äckliga regnet. Var så jävla blöt!


Igår kom jag hem dog å soffan , böt sen till sängen dog där med. men hade ju lovar mamma o pappa o bror min att komma upp till stugan för käk och lite fiske. Så när ja vaknade hade ja några missade samtal haha. Men åkte upp en stund iaf och la mig sen runt tolv så ja skulle orka med att gå upp idag lix och de gick bra. Kon hem tio över 4 åt äcklig mat och dog på soffan igen för att byta till sängen senare haha. Helt död.

Men nu är Jossan här en sväng så kollar vi film litte.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards