Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av rebecca - 21 augusti 2012 23:20

Jaaa idag tänker ja inte ens berätta när jag gick upp haha så illa äre. Det är SÅ JÄVLA UNDERBART att INTE gå i skolan.

Mindre underbart att min mobil tydligen ska få nytt SIM-kort igen....= jag kan inte nås just nu. Inte så bra. Hoppas de kommer imorn!

Red Maggie idag o hon kändes kalas finafina Maggie<3

Så blev jag så sjukt badsugen så jag Jossa o Mimmi åkte till Lunedet och badade hihhihiih nakeeeeeenbaaaad. 

Det bästa med mina vänner är att dom är lika sjuka som jag ;)

O jag köpte en rosa badring.

Men det var varmt faktiskt bara man kom i. Den här gången vare inte i o sen upp utan vi badade en stund lix.

O sen hem o nu har jag duschat o sitter här och bloggar.


Av rebecca - 21 augusti 2012 17:23

 

Ovido - Quiz & Flashcards