Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av rebecca - 27 augusti 2012 22:00

Seriöst kan ja bara sluta tappa bort mina saker!? Jag ORKAR inte!!  Skittaggad på o springa men hittar inte min armgrej till Ipoden. Men en cykeltur fram o tillbaka till stallet+ ridning av Maggie så de får räcka för idag dååå. Fan.

Ah annrs vaknade de jag av att jobbet smsa o då vare bara att ge sig iväg. Jobbade från 8 till halv 4. Heeelt okej för allt rullade.

Ah herreguuud vet inte vad jag ska säga. Känner mig så busig hahahha. Illlllaaaaa.

nej slutar blogga nuuu hhihihi tjarrråååå

Tumblr_m8g7osfzhc1rchn1vo1_500_large3110852645_1_3_ro4foztt_large


Av rebecca - 27 augusti 2012 00:07

Blev inte riktigt som tänkt men utgång blev det iaf.Rätt kuuuul.

Ikväll vart de pizza,film o godisss men mina bästa!

Pussss

 

Ovido - Quiz & Flashcards