Alla inlägg under augusti 2013

Av rebecca - 15 augusti 2013 14:15

Japp nu ska allt vara klart att skicka in!! Förhoppningsvis har jag inte missat något så det går smidigt:)
Pussa lite på donna också när jag hämtade kuvert?

Av rebecca - 14 augusti 2013 22:08

Musik
Kväll
Jobbigdag
=
Kvällspromenad?

Av rebecca - 14 augusti 2013 00:11

Min nokia är inne på lagning o jag pallar inte med den så idag köpte jag ny. Eller ny och ny den är beangnad. Killen ja köpte den av hade haft den i 6 månader varav använt den i 3 så:) hoppas det blir bra med den här nu!
Annars har jag varit hos mor o far hela dagen typ. Ätit o myst.

Åkte och hoppade Maggie också o det gick kanon, hon tyckte de va hur kul som helst:)

Har tagit " semester" den här veckan..behöver komma på vad som ska blimitt nästa move i livet. Svårt! Men att stanna på Skrantasjukhem känns inte lockande även om de blir de några månader till.
Jaja nu ska jag krypa ner o sova
Puss

Av rebecca - 8 augusti 2013 05:41

love

Av rebecca - 7 augusti 2013 15:08

Goo vecka minus jobb då. Jag är så trött på mitt äckliga jobb, orkar inte mer seriöst. Men håller ju på o fixar med lite annat men alla papper är inte klara MÅSTE fixa det imorn. Jobbat dag både idag o igår. Försov mig göttt igår herregud.

Igår blev det mitt första dopp för året iaf så jävla kallt höll på o dö ,doppa mig o gick upp igen. Men kul vare! Så lite nattlig resa sen hem och sova. Jobba, handla.

Borde boka tvättid ...fixa de där papprena  o rida min häst. Hästen vilade igår för jag var dötrött och sov typ från ett när jag slutade jobbet till nio för då ringde telfonen och då gick jag upp. Så idag ska vi köra igen. Hoppade i förrgår gick huuuur bra som helst! Roligt att jag hatade att hoppa förut men på Maggis går allt. Hon har verkligen lärt mig mycket. Speciellt att prova o våga. Min underbaring<3


Nä ska ställa mig på crossen en sväng har fan inte tränat på för länge....försöker ju annrs iaf tre dagar i veckan. Nej nu känner ja mig lat.

Puss o kör hårt;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards