Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av rebecca - 3 oktober 2013 21:37

  Ja den där bitande känslan av att man bara vill någonting mer. Käns som jag är 60 o snart går i pension. Suuuck hatar o känna mig mentalt rastlös.

Trött på jobbet så in i helvete. Har ångest redan nu över en delade turen på söndag. Instängd totalt hela dagen. En o en halvtimmes rast på 12 timmar. Jag gråter redan nu.

Men det finns ju inga jobb varken här i stan eller närliggande. Mina norgepapper var ej godkända..hade tydligen en kopia av en kopia???Idioter klart de är kopia av original det är ju stämplat hos polisen! Sen behövde dom ett arbetsintyg o det har jag behööver bara kopiera o skicka. Inte förvånad över att det krånglar , kommer aldrig komma iväg.


jaja har ju mitt vikariat en tid nu iaf vilket innebär lite stabilitet i vardagen.

Hoppat Maggis idag med. Plättlätt sa hon haha. Duktiga tjejen! Hur kul som helst.

Jaja ska hämta mamma o pappa imorn från flygplatsen o sen vidrare o hämta Donna. Sen äre ordning igen:)

Ska försöka sova snart

puss


Ovido - Quiz & Flashcards