Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av rebecca - 8 oktober 2013 21:43

La mig direkt när jag kom hem från jobbet fyra igår. helt slut. Sov till elva vaknade åt lite sen sov jag gott igen. Vaknade imorse runt tio o halv elva låg jag o gosade med Donna i mammas säng hihi. Sen fick hon följa med mig hem så vi har lekt, hoppat hinder, städat och sovit middag. Min älskade. Önskar jag med kunde ha en hund:( Men bebis är här så mycket som går. O jag är ju rätt mycket hos mami o papi så träffar henne så mkt som går.


Efter det ringde Jonna så åkte vi ut o red våra underbara hästar i blåst, mörker och regn. Underbara är dom! 

Sen sola o sen tränat lite. Nu duschat o sitter här med lite tända ljus. Mys. Älskar min lägenhet.

snart dags o krypa ner Donna kmmer imorgon bitti.

Vill färga håret. men inte brunt eller svart...får hitta nått nytt med min blonda färg. Hmm svårt!


Puss


 

Av rebecca - 8 oktober 2013 00:42

Jobba jobbig helg gamlingarna har varit snälla men tiderna får mig att gråta.

7-16 iofs okej red Maggis sen och var hemma hos mamma o pappa o donna<3

7-12- rast 12-13 sen 13-16 rast 16-16.30 16-30-20-30 SPYR hatar den äckliga turen duschade o la mig direkt när jag kom hem.

Idag 7-16-00 la mig direkt när jag kom hem o vaknade elva.

Har ont i benen , saknar min häst och hund.


Kan inte jag få vinna 1000000 miljoner? Hitta en så mysig gård. Ha en hund o åhh mys! Sitt lilla egna smultronställe lix.

Vill ha ett djuuuuur! Tar fan med mig Maggan hem snart. Älskar den hästen 11 gånger jorden om<3


Skönt att vara nykter i helgen iaf. Har blivit väl mkt fest senaste tiden / under sommaren .

Ska väl försöka sova igen drömma om en egen hundvalp o gård. Haha låter som en gammal kärring.

Imorgon blir det MAggie och Donna mys!

Puss


Ovido - Quiz & Flashcards