Alla inlägg den 27 maj 2014

Av rebecca - 27 maj 2014 23:48

Sitter här i min lägenhet nyduschad och känner mig sådär vam och lycklig. Älskar min lägenhet.


Idag har jag jobbat dock bara mellan 7.30 i 12.30 men så kul o se mina arbetskamrater. Min älskade tan har dock gått bort de är nackdelen med det här jobbet att man fäster sig så.

Tillbaka till skrta imorgon för en 7-16.  Efter det blir de middag med faster m familj o älsade farfar så de blir mys.


Har även hunnit med en lååång middagslur och avslutade kvällen med ett varv i spåret och laga matlåda till imorn. Lax, färskpotatis , sallad och smaksatt creme fresh mm mums!


Helgen då spenderades med Jenny på Bosna på fredagen och efterfest här i Kga. Sen kom hon till mig på lördagen så åkte vi på crusingen i Khamn och blev även efterfest där haha. Blev hämtad typ tre i Khmn så blev de lite roadtrip med David o hans kusin innan jag blev lämnad o kröp ner i min älskade säng.


Södagen var jag däckad haha. Hård helg. Men fan vad kul de va! I helgen är de fastingen i Khamn får se om det blir det.

Men usch vidrigaste Criminal Minds nu med....

Puss från glad cheeey

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards