Alla inlägg den 21 maj 2014

Av rebecca - 21 maj 2014 17:53

Hello!

Ja det var länge sen. Så vad har hänt. Jag har jobbat, pluggat, festat, träffat någon bra, sabbat det bra, träffa den person som sårade mig o vi har rett ut allt och är vänner, ridit min häst alldeles för lite och lagat min dator. Kul liv va? Busat har jag med gjort haha. Jaja man är ju bara ung en gång. 


Jaa vad ska man säga. NT i matten imorn vet redan att ja inte får G men ska göra mitt bästa såklart. Gud kanske kan va på min sida haha troligt-.- Jaja ska på matte session hos Clara sen. Är ärligt talat så jävla trött på matten så ja spyr snart. 

Längtar tills mitt schema börjar. Heltid i sommar...kul men gött med pengar. Har ju lagat både telefon o bil för flera tusenlappar. Jaa så äre. Har vart dåligt med jobb i veckan med så är lagom uttråkad. Vänt på dygnet.


Vill bara ha HAN här hos mig. Så vi kan ligga i sängen hela dagen och bara gosa. Men det lär inte hända och det suger. Kärlek suger överhuvudtaget. Blir väl forever alone med 40 katter. 


NÄ kanske borde städa upp här hemma. O ska en ha ont i magen för provet också bläää. Vad fick ja den där iden ifrån? 

Positiva tjejen här. Så glad att Clara hjälper mig se om jag hinner med lite träning sen med. Käka blåbärspannkakor idag hihi. 

Puss

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards