Alla inlägg den 25 december 2009

Av rebecca - 25 december 2009 23:41

Jag ska sova jag är lixom påväg men ja tycker det är läskigt med snöstormen. Men ja har snott Donnas lampa iaf det blir snöstorm.

Just nu sitter jag och lyssnar på "Knocking on heavens door" den låten asså! UNDERBAR! Asså Guns N Roses är bra överhuvetaget men den låten.

Jag måste bädda mig säng innan jag sover jag kan inte sova annars. JAg ska inte sova till helv ett imorn iaf.

Jag och Jossan tittade på män som hatar kvinnor förut och den var inte bra. Usch säger jag. Jag klarar inte svenska mord/tortyr gejor alltså. Inte ens Beck och Wallander det är för läskigt. Men ja hade kunnden elelr händerna för ögonen när det var som läskigast.

Åkte hem runt tio iaf och tittade på sammandrag från globen. Det var lite mysigt.

Okej nu ska jag sova! 

Av rebecca - 25 december 2009 17:04

Är inte okej asså.

Jag har nyss kommit hem från mormor o dom och så ja ätit lite med j mår sjukt illa usch! Men ska snart dra mig vidare till Jossan och vi ska kolla på film  Kul kul.

 

Hade tänkt att åka till stallet men ja har ingen skjuts och att gå i dtta snöoveäder känbns inte så roligt faktiskt.Men ja går till Jossan iaf för man kan inte cykla. Ja får åka til lstallet imorn när jag har ordenkligt med tid och så.Så jag kan nog inte sova till halv ett imorn.

Okej time to run.

Av rebecca - 25 december 2009 13:14

Nu har ja fått tillbaka min lust att blogga hoppas jag. Nu har jag ju iaf en blogg att blogga i.

Jag sitter och lyssnar på Erik, som min mormor o morfar varit fem meter ifrån i Göteborg men de tog aldrig någon aoutograf  

Igår vare julafton och ja fick lite roliga saker bla en ny dvd för min är dum , PIP biljetter, tofflor och lite småpyssel. Så jag är nöjd elelr jag hade gärna skrapat fram tiomiljoner på min triss men aja det blev lite penagr iaf.

Farfar är är och äter luch med mamma och pappa jag vägrar äta för jag mår illa. JAg vill ut och gå tror det blir promme till stallet senare idag. Usch ja hatar att sitta still för mycket. Klockan tre ska vi till mormor o morfar där lite släkt är så vi ska byta julklappar och grejjer.Men jag stannar nog inte allför länge de var ju här igår lix.

Jag vill till stallet. Jag har lust att fixa till Conradsman eftersom jag lovade Lotten det.

Nu råkade jag klicka på något så datorn blev knäpp!

Hur lyckas jag!?

Aja hare en bra juldag:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards