Alla inlägg den 28 december 2009

Av rebecca - 28 december 2009 21:34

Ja då var man äntligen hemma efter en sjukt rolig dag i stockholm.

Handlade inte alls mycket ändå men de var smokat med folk så de va ganska jobbigt. Vi köade på bikbok i säkert en halvtimme! Fyfan!  Men aja det blev iaf

* Fuondation

*tröja

*kofta

*leggins

*linne

o ja det var faktiskt allt! Men ja köptebara bra saker men jag vill verkligen ha en svart känning! Helst med paljetter de är så snyggt. Men aja ja får hitta något att ha på mig på nyår ändå.


För övrigt så tänker jag flytta till Stockholm senare i mitt liv. Allt ät så mkt bättre/snyggare! HAHA kan säga att vi såg många snyggingar  


BUssresan dit var inte så rolig dock. Jag blev nått grymt åksjuk o usch va hemskt det var. Måde illa , ont i magen och ont i huvet typ. Men det löste sig när vi kom fram.

Vi hittade riktigt bra också måste jag säga. Tror inte att vi gick fel någon gång.


Nu väntar iaf dusch och godnatt för min del.

Tack för idag tjejer!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards