Alla inlägg den 29 december 2009

Av rebecca - 29 december 2009 22:15

Asås ni måste titta! En liten kille som får svinissprutan;S

http://www.youtube.com/watch?v=80s97pZad7U

Av rebecca - 29 december 2009 20:30

Maranello gjorde mig på bättre humör. Det är någon konstig liten förmåga han har hmm    Red jorde jag också och det gick verkligen bra! Så skönt känns som "spärren" har lossnat. Men allt handlar ju om hur jag är när jag jag rider. Om jag är spänd blir han spänd osv. Och nu har jag fått bättre grepp om högersidan också. Och att lix inte bara låta det vara utom rida igenom den istället och det gör stoor skillnad.

Red även en väldigt bra ridväg som innehöll volter och skänkelvikningar och det kändes jättebra i båda varven=kontrollerat  Galopperade lite 15 metrs volter och på fyrkanten kändes också bra. Eller ja högervarvet går ju lite fortare men ändå kontrollerart för det mesta.

Aja kort sagt så kändes det väldigt bra!


Imorn på förmiddagen ska jag Hanna och Mimmi ner på stan handla lite inför nyår. Jag behöver en nyårsklänning! Hoppas att jag hittar något imorn fast det är nog inte så stor risk med tanke på att vi har 2 affärer i denna skitstad!? Hanna köpte med en tröja till mig idag iaf och sen köpte hon äntligen prison break säsong 4! Wieeee! Nu jävlar ska de kollas. Det är ju sjukt sjukt spännande.Haha Hanna köper jag tittar    Och jag vet att jag är lite efter eftersom prison break redan har slutat haha.


Nu ska ducha och sitta lite till här vid datorn och sen sova eftersom jag måste gå upp halv tio imorn-.- men de går bra.

 Duschen vare ja...

  


(N)

Av rebecca - 29 december 2009 14:02

Mitt bra humör försvann. JAg gillar inte när saker som är planerade ställs in. Även fast jag förstår att det kan komma hinder i vägen. Nu får jag vänta ännu längre...

Aja nu blev det ju som det blev  

Ska iaf till stallet snart och jag ska nog byta in min trisslott på vägen också. Hoppas jag kan vinna tio miljoner så hade allt blivigt bra!

Hur mycker ska man sätta på sig då? Hundra långkalsoner 33 tröjor o 15 tjockjackor? Låter det bra eller? Sen måste man ju ta med sig en jacka som man kan röra sig i. Och sen stallskorna för dom kan inte jag gå i utan att få värdelns skavsår.-.-

Ne usch ja dåligt humör jag är på.

Hoppas Smarre kan pigga upp mig.

     

Av rebecca - 29 december 2009 11:25

Vaknade nyss efter en natt där ja faktiskt kunde sova normalt så nu är ja ordenkligt utvilat. Pappa kom just upp o berättade att det är ca sådär -18!!!! Fyfan men de är lite myspys ndå och om inte annat är det väldigt fint ute. Undra va hunden gör där nere? Hon ligger säkert i fotöljen o softar.   Aja gullungen ja ska gå ner och äta frukost nu.

hej då!

hon ligger säkert såhär haha!

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards