Alla inlägg den 4 maj 2010

Av rebecca - 4 maj 2010 22:09

För den här veckan och förra har det varit så sjukt mycket läxor så jag har trott jag ska avlida elelr något. Jag har nog aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv!

Det är galet!

Jag har läst på nätan allt inför arbetsmiljö provet som lät

- Läs de här typ 35 sidorna och sen har ni prov på onsdag:)

Wwwhaaatt?

Men ajaj jag har läst igenom ch antecknat lite. Imorse vare NP i engelska lyssa och läsa gick helt okej hoppas det blir G iaf. Och jag pluggat matte två dagarirad pga paniken inför NP i matte nästa onsdag. Fyfan jag typ dör av att bara tänka på det.Ja de har varit sjukt mycket. Men snart äre sommarlov och det ska bli så skönt.

 

Ja Jossan var supersnäll och tog Sessa åt mig igår eftersom jag slutatade fyra o hade åttiomiljoner läxor.Hade kvällen idag och så. sessan fick beta lite och sen gck vi några varv på hoppbanan. Imorn ska jag pyssla om henne riktigt ordenkligt.

 

Okej nu ska jag plugga ännu mer  

Hare bra!:)

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards