Alla inlägg den 14 maj 2010

Av rebecca - 14 maj 2010 22:12

Jag och mama åkte till Örebro idag och handlade lite. fick med lite grejor bla:

Ett par jeansleggins

Jeansshorts

Hårinpakcning

Sjal och så ett par tuffa örhängen.

Och en ny stalljacka.

Dö trött på vägen hem och sen hem och käka och åkte vidare till Sessan som var supermys så vi mös bara idag. Åker upp tidigt imorn och sätter på hesten täcket för det var inte torrt.

 Jag har kommit på även fast det är gött att sova så blir dagen mycket bättre när man kommer upp på morron. Knäppt men sant och sen har vi typ tre veckor kvar i skolan så sova lär man ju få göra. Har luch fodringen imorn också och sen åker jag vell upp en tredje gång och borstar och så.

Nu ska jag krypa ner i min säng och sova och det ska bli så sjukt skönt!  

Ovido - Quiz & Flashcards