Alla inlägg den 6 september 2012

Av rebecca - 6 september 2012 23:55

Idag har jag jobbat o de sista 2 timamrna var nog de segaste på heeeeela året! Var tacksam över när klockan slog tre. Då blev det hem o sen fika och lite shopping med IdN på stan. Köpte dock bara en tröja o sen lite småplock...längtar till London juu.

Sitter och kollar på tatueringar..assvårt ska ju göra en ny om 3 veckor typ. Var 100% säker på att jag ville ha tre svalor på armen men nuuu insåg jag att ALLA har de. Inge kul då! Min tatuering jag har nu är ju min första och är ju väldigt personlig . Men jag tror jag har en idé..hiih kommer bli fett o göra jävligt ont men den är så snyygggg! Tror inte så många har den heller.

Annrs har jag jobbat mest den här veckan. Imorn äre jag inte bokad med man vet ju aldrig..på lördag väntar delad tur och söndag obstämd.

Pussss  

Ovido - Quiz & Flashcards