Alla inlägg den 16 september 2012

Av rebecca - 16 september 2012 17:29

Okeeeej vad fan hände igår?? hahaha! Jobbade iaf och de var inte kul usch jobbig dag o ja ville vara hos "mina" tanter juu :( Var på trean. Men fick gå tidigare så de va himla hygglo. Hem fixa sig för utgång. Bröja hos IdN hahaha IdNNNNN bus var hon!!! Men sen kom Hanna och Jennifer så åkte vi till Gastro och drack drinkar. Mums!  Satt och hängde ed goa gubbar so Hannakände. Så de var sjukt kul! En drink blev mer drink(ar) haha. Och de slutade med att vi vart kvar på Gastro med trevligt folk.

Hahahha humöret svänger dock ena stunden ledsen fattar inget vs. rosenrött.

Fick goda och smarta råd iaf haha. Det behövde jag. Blev dock inte smartare tror jag. Kan alltid hoppas. Hhiihihih,

Bra slut på kvällen som blivit bättre om jag inte börjat med att jobba klockan 8 imorse. Men vi var bara vikkare idag så okej att va lite sleten. Var inte ensam hahaha  

Så slutade jag klockan 2 o då blev de kebabtallrik som fän kan jag lova o massa majsbollar    


Är på dagis hos Hanna en stund medan hon och Jenfii är i stallet o sköter om våra 4benta vänner.

Pussss


Ovido - Quiz & Flashcards