Alla inlägg den 12 september 2012

Av rebecca - 12 september 2012 17:19

Heej känner att ja kunde blogga lite medan ja sitter o väntar på att ta en springtur. När ja skulle springa regnade det o då passade ja på och käka o då skiner solen men ja kan inte springa dyngmätt så här sitter jag. Läser bloggar o kollar scrubs.

Jaa annrs har dagarna spederats med mina bästaaa och ahh. Hihiiihhiii. Utgång i lördags blev goda drinkar o träffade personer man hoppades aldrig se igen hahahah!!!Dööör. Heelt okej kväll.

¨Mådde bra på söndagen då jag var ledig som tur vaa. På lördagen gjorde jag min första ensamma kväll på ettan. Jag och 7 dementa men det gick braaa.

Annrs har jag jobbat o igår va jag o mamma i örebroo o handlade lite,

Ahh puss pusss

3113757407_1_3_ailoczgf_large

Ovido - Quiz & Flashcards