Alla inlägg den 17 juni 2013

Av rebecca - 17 juni 2013 21:32

Cyklade till stallet får punka efter flygfältsvägen, en spik i hjulet. Cyklade typ 4-5 km på den äckliga cykeln ändå för jag ville rida. Tar in madame och gör iordning och går ner till ridbanan. Då kommer en utav kossorna och bara får rådamp när den ser Maggie och hon var ju livrädd fattar inte hur jag satt kvar -.-


Då var ju deet ridpasset förstört för kojäveln stod där och Maggie var hyperspänd för dom slog gräs på andra sidan vägen och hade en hund som spreng. Jag orkade inte så hoppade av efter en kvart. Kojävlen står det och muar så att ahn kompisar kommer dit också .Seriöst idiotko. Så kom Ida och hämtade mig(tack!) så kom hem och började med det tråkigaste jag vet...diska.  Sen plockade jag undan lite.


Sen iväg till slavjobbet. Så trötttt på det , jag måste göra något annat. Ska ju plugga upp matten till hösten men kommer ju inte kunna börja plugga förrens nästa höst....

Jaja. Som sagt Gud är ju verkligen på min sida som vanligt...fyfan.

You love her now. and I am not important | via Tumblr



Av rebecca - 17 juni 2013 09:51

hej!

Jahopp då var denna helg också över. Jobbade extra i lördags och tjänade massor med pengar. Var extremt taggad på utgång men sen kom jag hem och la mig och sov och då gick taggningen över så det blev en rätt tråkig kväll fakitskt. jag var inte sugen på och dricka. Det roligaste var att jag och Elina ragga upp några volvo raggre som körde oss till statoil så vi kunde köpa chirre ahahaha. Vi asgarva hela vägen. Ah shit.

Sen blev det en riktig softsöndag. Åkte upp och red Maggis sen på kvällen och snackade skit med Clara. Sen åkte jag äntligen hem och duschade och la mig.


Nu ska jag upp och rida och sen jobbar jag kväll och när jag kommer hem måste jag verkligen städa. ser ut som helvetet här. Borde handla också....

Nej dags och sätta fart!

Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards