Direktlänk till inlägg 30 december 2009

2009

Av rebecca - 30 december 2009 20:47

Hej bloggN!

Köpte en kofta på stan , varma mysiga skor och sen hårinpacking! Woho! hur vore det om man kunde få fint oslitet hår   Aja de blir vell bra om ja kunde sluta platta det nån gång. Aja.

Hanna hade med min tröja idag också och den passade perfekt. Så nu är det slut handlat för min del. Men ska kanske till Örebro nästa vecka fast då blir det bara för skoj skull.

Åkte till stallet sen mockade o lite så till Smarren och sen red jag. Gick super!Spärren har lossnat!   Så roligt och det känns verkligen skillnad och idag vare kontrollerat hela passet haha. Han är såå duktig!

 

NU sitter jag och lyssnar på Erik ovanligt va?Nej men ja böt faktiskt där ett tag.

Jag tänker inte gör någon sammanställning under året för det är för jobbigt att kolla tillbaka:/ Det är mycket som hänt om man säger så både bra och dåliga saker faktiskt. Men detta år blev iaf mycket mycket bättre än 2008.  Det är huvudsaken.

Och jag hoppas verkligen att 2010 blir bästa!

Ne tror om jag ska ducha och kanske göra lite hårinpackning haha!

Hej då!

 
 
hanna

hanna

30 december 2009 21:12

vi handlar för mkt nu för tiden, eller jag iaf =)

http://hannal.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca - 27 maj 2014 23:48


Sitter här i min lägenhet nyduschad och känner mig sådär vam och lycklig. Älskar min lägenhet.   Idag har jag jobbat dock bara mellan 7.30 i 12.30 men så kul o se mina arbetskamrater. Min älskade tan har dock gått bort de är nackdelen med det här...

Av rebecca - 22 maj 2014 18:39


Hur gick de på matteprovet då? FÖRJÄVLIGT.  Orkar inte ens tänka påt. Mensvärken från helvetet också. Usch vilken deppig dag. Lägenheten ser ut som fan. Funderar ärligt på en städerska ibland. Eller att sluta vara så stökig av mig?  Kul liv . Gla...

Av rebecca - 21 maj 2014 17:53


Hello! Ja det var länge sen. Så vad har hänt. Jag har jobbat, pluggat, festat, träffat någon bra, sabbat det bra, träffa den person som sårade mig o vi har rett ut allt och är vänner, ridit min häst alldeles för lite och lagat min dator. Kul liv va...

Av rebecca - 5 januari 2014 00:54


Hej! Nu äre 2014 o de nya året firades in med Jess på diverse fester. Dock var jag lugn o städad. Böev utgång igår med Jess så nu har ja busat av mig igen haha. Börjar 7 imorn...suck med 90 minuters rast ¨på hela jävla dagen. Suck. Längtar eda till...

Av rebecca - 22 december 2013 01:42

Det som är bra när man har ett nattdjur är att dom med är vakna på natten. Polly springer i hjulet här brevid och jag drömmer om gårdar. Det är inte det att jag vill ha en hästgård eller en megastor gård utan vill bara ha ett mysigt hus på ett lantli...

Ovido - Quiz & Flashcards