Alla inlägg under november 2010

Av rebecca - 20 november 2010 10:15

Va inte så illa att ligga kvar i sängen en timme x-tra. Har varit vaken sen en timme tillbaka:) Men nu ksa ner o käka frukost. Senare blire kalas för släkten o sen vet ja inte riktigt. Ska försöka hinna med en promenad nu på förmiddan också. Men det är så jävla kallt känns tattigt att gå i vinterjackan ju hmm får sätta på mig en flecce o spring jacka mkt mer bekvämt att gå i.

Eller om man törs gå? Ja menar folk KNIVHUGGER människor i den här stan så. Hoppas ja överlver vill ju hinna fylla 17 iaf.


En dag o ett år kvar. Ni kan ju förstå nästa år snäller det.

Frulle is waitiing.

Puss!  


Av rebecca - 19 november 2010 20:59

Äntligen klar med alla prov denna vecka:D Pluggit värre men det var så värt att läsa på för proven var helt okej o det kändes absolut G. Hopppas på mer.

Nästa vecka diabetes prov men det är bara kul så det går nog bara bra.


Skulle kolla film med Ida ikväll men känner mig halvkrasslig:( O ja som inte kan ta det lungt heller. Pappa undra om ja satt något i halsen för ja hostade så:( Aja virus går över snart.

Nu ska jag kolla Kenza o Tyra show.

Puss!

hon är helt otroligt talangfull!

de är reklam i början;)

Av rebecca - 18 november 2010 20:56

Men ska bara gå igenom känns som ja kan det mesta vilket är riktigt skönt:)

Pysslade med Loffe och råkande hamna nere på ridskolan lite för länge med Klara också haha.

Var hemma runt sju kört lite cross o kollat OTH samtigt. Det är de som är bra med frossen man kan köra framför tvn o då gåre mkt lättare än o kolla in i en vägg lix.

nej nu ska jag vara duktigt o plugga! Hoppas prven inte är för svåra.

Natti:)

Lännar er med dena underbara låt:D

Av rebecca - 18 november 2010 16:10

Ja är så himla glad idag   

Haha bara allmänt glad ju kul.

Skolan rulla på riktigt bra hade intressanta lektioner så. O sen slutade vi en halvtimem tdigare efter en mycket bra o kul ergonomi lektion. Humöret på topp!

O för att toppa de ska jag nu byta om och åka till en LOffe som de ska mysas massa med o skritta.

Yes nu ska ja sprida mitt glada humör till LoffeN  

Av rebecca - 17 november 2010 22:19

Eller inte så mkt bus. somnade när ja pluggade naturkunskap o sov en halvtimem istället försökte plugga samma ämne igen men spelade bubbletown istället o klara nästan ny nivå.

Tog paus åkte o kolla hoceky med Ida. Flummigt värre heheh. Fick se bebybilder på oss också haha göll.

Nu väntar naturkunskap boken på mig på riktigt så jag måste verkligen. Blää undvikit det hela dagen ju.

Imonr börjar man åtta  olsitar fyra typ. Efter de blire stall till Loffe. O sen naturkunskap o samhälls plugg. Nästa vecka tänker ja halshugga den som ger oss ett prov. Tre prov denna vecka. behöver jullov känner ja;)

Godnatt<3



Av rebecca - 17 november 2010 15:11

Sitter här med lampan antingen är de ja som ser dåligt fast ja tror för att solen inte skiner:(

Ska byta om till mjukis o lägga mig o plugga en stund så ja blir snille till proven på fredag:D

O sen åker ja Ida på hockeyn, länge vi träffades!  Så det blir perfa sen hem plugga mer o sova.

Skolan rullade på typ blir bara så trött ilband.....

Cp matte sen men det gick ganska bra bara att ja hatar matte o blä.

Plugga vare!

  

Av rebecca - 15 november 2010 21:15

Måndagen var helt okej idag faktiskt. Läste en undersökning som visar att vi människor är som mest olyckliga på tisdagar. Bara så ni vet.

Själv har ja en perfekt tisdag framför mig.

Börkar tjugo i to med ett pass på Colloseum med skolan idrott där.

Sen skola dårå slutar tio över två o sista är psykologi som är fovvis ämne så  

Sen hem   stall och ridning.

Kvällen plugg!

Men det känns bra ändå. Bli inte allför chokade men ska lägga mig o läsa både naturkunskap o soclation.  

Sov hemskt dålig inatt så känner mig trött också blir perfa att läsa lite innan ja blundar mina ögon.

O en sak är så jäkla jobbig ja har gått runt o känt mig halvdålig typ hosta feber vissa dagar men ja tänker verkligen inte bli sjuk så nu får det ge sig:( Räckte det inte all vara sjuk 1 MÅNAD efter putte lix?


Plugg vare:)

miss u<3

Natti<3  

Av rebecca - 15 november 2010 16:55

Sitter här borde verkligen åka till stan o köpa nytt värmeskydd till mitt stackrs hår! Kanske gör de lite spontant sådär. Det är ju hemskt väder så mn vill bara ligga under varma täcket och inte göra ett skit. Det ät ocksp vad ja har gjort sen jak om hem från skolan(a

Skolan gick bra iaf tre prov denna vecka =mindre bra. Man kanske borde börja plugga?

Asså skola är kul på ratserna o omv lektonerna annrs ah ne vet inte inte så kul. Slutatade lite tidgare iaf. Blev promenad hem för mami skjutsade mig för ja var typ sen imorse(a

Nej tro om jag ska ta tag i mitt liv o fakitsakt åka ner på stan...in på Hm fort  o sen ut lika fort...O ja har sett så jävla sliten ut idag helt sinnes. Aja måndag somsagt.

Eller så nej vet inte vad ja ska göra. Hade en plan på att åka til lstalelt fakitskt men den gick i stöpet. imorn ska ja se til latt hinna pyssla med Loffe en stund iaf.


Så fort ja bloggar hamnar ja i ngn konstig diskotion med mig själv märkligt. Okej ska ta tag i mitt liv nu iaf:)

Puss!

sry för alla stavfel går bara i tvåan;)

Ovido - Quiz & Flashcards