Alla inlägg under november 2010

Av rebecca - 14 november 2010 20:22

Vilken skön dag. Blev ju somsagt promnaden på förmiddan o det regnade så mkt och jag hade bara collage tröja o sen min tunna spring jacka som är asskön att gå i drf ja går i den;) Så när det regnade som mest fick ja ställa mig i en tunnel! Tur att det är massa tunnlar längs min promenadväg:)

Sen hem käka kolla lite tv o sen LOffe och det gick dåligt att rida men var lite trött o okoncentrad.Men det gör ingenting tar nya tag tills nästa gång.

Han är så gooo LOffe vet att ja alltid säger det men snällare häst får man leta efter.

Kom hem runt halv åtta o käka o kolla GossipGirl. Hörde att någon också köpt säsong 3?;D

Så nu funderar ja /ska jag duscha o lägga mig o kolla OTH imorn blire nog stall o plugg. Tänkte plugga idag nu men söndag är vilodagar så ja tror ja utnyttja det lite x-tra idag.

OTH here I come!

kanske bara är ja men Luke blir verkligen snyggare o snyggare för varje säsong hehe buuusigt!

Av rebecca - 14 november 2010 11:21

Halloween kvällen blev faktiskt lyckad! Så skönt att den är över o alla barn hade nog väldigt roligt. Tror alla i usekt kände sig lite som mammmor igår hehe...det var kaos bland barnen. Men ändå ganska kontrollerat kaos.

Efter vi var klara i sttallet åkte ja hem försökte fixa mig lite dyngslten efter hela dagen i stallet så åkte vi vidare till Neas kompis Frida för lite fest/chillkrök. Åh herregud va jag gilla hennes lägenhet! En jättemysig fint inredd etta och dörrkarmarna var runddade precis min mormors gamla lägenhet i rosendal som jag älskar. Ah shit den va så fin:)


Vaknade runt elva har nyss ätit frukost ska gå ut och gå.Tror att det inte är alltför blött idag heller. Senare blire historiaplugg+socilations plugg men innan det en Loffe:)

  

Av rebecca - 12 november 2010 16:33

Underabrt med fredag!  

Sitter och lyssnar på musik men ska göra lite nytta nu. Ikväll är väldigt obestämd iaf inga planer allr typ. Ganska skönt fast de är ju änmdå fredag. Om det inte hade varit jordens slask ute hade ja gått ut o gått. Men mina gå skor är ju ihåliga där fram vid tån så. Aja hittar väl på ngt iaf.

Har ju alltid OTH säsong 6 äntligen!

nej gå skulel jag:)


Av rebecca - 11 november 2010 21:54

På den där j*vla halloween kvällen på lördag! Förlåt men. ne ja vet inte allt känns planerat men lite oklart bara. Men folk tror att de är värsta krisen men aja....

Kanske inte borde blogga när ja är på äckligt dåligt humör+att ja är super trött!

Lämnar er med en underbar låt istället:)

kunde inte bädda in den långa versionen men de finns en längre version på denna låt:)

Av rebecca - 9 november 2010 22:45

O lyssna på en underbart bra låt och sen sova. Känner mig trött idag fakitskt. Orkkade läsa lite i sam häftet så duktig tjej!;)

NU får ni tycka ja är lite va säger man vidskeplig? Men ja kan absolut inte släppa min mardröm komemr ihåg varenda detalj...:(

Läste i en drömtydningsbok att om man blev skadad skulel man få en tjänst av någon typ. Precis vad ja behöver ju! Gött hoppas de stämmer. För unsekt behöver en stor tjänst tills på lördag.

I helgen blire Loffe mys också  Den hästen är guld!


Nu ska ja g¨ner till vardgagsrummet o hämta min telefon o sen sova. Börjar med historia imorn............blä. Ska redovisa Norge också  

Oki puss och godnatt!

Sommar!

  


Av rebecca - 9 november 2010 20:07

Har ni sett Kenzas kilklackskor eller!? Dööör är så galet sugen på att köpa de svarta hihi.Gaalet snygga!

Lovet är ju slut o vi börjar veckan med ett fett samprov på fredag. Min motivation till att plugga är=noll. Ja gör allt annat än att plugga, ja lovar ja STÄDAR hellre o då äre illa. O mitt rum behöver städas. Inte ens packat upp än från Norge:$ Det är illa det här. O när de är snöstorm o mörkt får ja ju precis ingen bra energi hehe.


Burre va iaf duktig idag igen mkt bättre på slutet kunde till och med börja bra i höger som inte alls gick i början. Börjar kännas mkt bättre nu på det bettet också. Så det går frammåt  


Ärligt de är snöstorm brrrrr fryser.

Skulle vilja bädda ner mig o kolla OTH mmm mys , fast ja måste plugga o jag måste ha OTH säsong 6.


Ja änskar något kunde få mig att tycka att samhälle är liiiiiiiiiite kul. Ja typ sover genom lektionerna orakr inte ens lyssna. Fortfarnde denna j*vla politik som vi jobbat med sen vi börja...........


Okej nu ska ja ärligt försöka iaf.


  

Av rebecca - 6 november 2010 21:06

Sitter hos mimmi o myser litte.

Äter lite grönskaer o dipp o sen får vi se vart vi tar vägen;D

kanske är en busig kväll ikväll?

Hihhi ja är busig inte bra!

;D

Ovido - Quiz & Flashcards