Alla inlägg under november 2010

Av rebecca - 25 november 2010 21:41

Är galet bra;)

KOllade nyss avsnittet från i måndags.

Men nu ska jag lägga mig och kolla lite gossipgirl innan ja blundar för natten.

Lite bilder från skolan.

        

uhhh we rock!

Peace out

Av rebecca - 25 november 2010 17:57

Idag vare myskläder som gällde för jävel va trött ja var imorse. Kollade ut genom fönstret och sen hur kallt det va o tänkte sätta på mig legins under mjukisarna men han ninte göra det men både luva o mössa va på när ja gick ut till cyklen. Men det är som är kul är att det inte alls va kallt. Jag hade til loch med tygskor utan  att frysa.

Skolan började vi med o titta filmi 45 minuter sen lite rehan och efter det svenska och sen Solveigh hela eftermidagen med först prov som gick bra utan att ja var så jävla klantig och har blandat ihop två olika saker! Helvete! Sen skulle va ergonomi men vi julpyntade istället och gick luciatåg i korritdoren och rasthallen  busigt!  

Sen slutade vi 40 minuter tidigare I like!


Sen kom a hem käkade och har varit däckad fram gossipgirl fram tills nu. Tänkte lägga in alla bilder från mobilen men den har typ inget batteri;(

Kan inte bestämma mig helelr om jag vill köra lite cross eller gå  ut och gå. Känns som det är en gå ut och gå dag. Kanske drar med mig hunden fast hon går så segt hihi.

Ska iaf ladda min phone nu.

Puss!



Av rebecca - 24 november 2010 22:11

Började åtta med histroia fick sluta lite tidigare som alltid(y dynggött.

Satt i rasthallen väntatde på nästa lektion. Som började o vi hade med värsta roliga spec läraren. Pratade omdömen med Maria och det ser bara bra ut  

Klassråd lunch o sen rehab men vi pratade bara om massa annat med hon spec lärarn istället för att se film om ADHD.

Sen hade ja och Pernilla specialmatte som var lite flummig. Men seri om ja inte får G på matte A provet ställer ja mig o tjuter fan. Bara för lärarn bedömer så jävla orrätvist får man släpa på skiten i ett halvår x-tra. Aja hoppas ja får G somsagt men de är ju ettag kvar till provet så.


Sen var ja hemma till typ tio i tre käkade böt om och åkte till stallet. Fixade Pica mocka mat o gå en sväng med henne. O hon va inte alls lika grinig mot mig wihoo. Sen upp till Loffe pyssla med han och rida. Och det gick verkligen himla bra idag  Bara ja tänker på eftergifter hela tiden fick även lite tips av Madde sen så det var jättebra. Han va helt söt när vi gick från stallet till ridhuset för han gick värsta försökitgt rädd för att halka naw  


Och såna här dagar när det är snö och det går bra när man rider och allt bara flyter då kan ja sakna att ha en egen häst lix. Men i det stora hela vill ja inte alls ha en egen häst. All tid och pengar och jobb om inte annat det passar inte mitt liv just nu. Det är tråkigt, jätttråkig men sant och det är helt okej.

För just nu passar det mig perfekt att rida på ridskolan en dag och sen hjälpa till med Loffe och Pica ibland det är helt superbra!


Nu ska jag plugga diabetes och sen sova är jättetrött. Somnar här typ.

Godnatt:)

Av rebecca - 23 november 2010 21:19

Vi har pratat om diabetes i flera veckor typ o det känns som man verkligen kan det men ja vet att ja borde läsa på ändå inför provet på torsdag. Men om ja läser på till tio kan ja ju belöna mig själv med ett GG avsnitt det är ju rättvist.

Mamma kom hem nu hon kanske kan förhöra mig om ja ber snällt.


Buster va riktigt duuktig idag också btw. Inte alls mkt tjurerier och tog förväända fattingarna bra  Gullunge häst!


Imorn blire stall hela dagen lång har Pica och ska rida Loffe.

Hade nya ridhanskar på mig idag också och dom typ färgade av sig så mina händer såg helt mögliga ut efter ja ridit haha helt fult;e


Nej nu ska jag plugga så ja kan kolla GG nån gång.

Av rebecca - 23 november 2010 14:37

Idag började jag med isrott och vi hade redskap! Haha ja kan knappt göra en kulelbytta lix elelr ja trodde att ja inte kunde det. Men ja surrade i ringa gjorde kullebyttor över små plintar efter hopp på trampolin och grejer. Helt galen! Så det var kul tillsist.

Sen hade vi svenksa förösker bli klar med dom där 1000000 frågarna o har bara uppgifter i boken kvar så det är bra.

Sen hade vi psykologi ockå. Sen fick vi sluta lite tidigare så det var bara bra. Ska snart byta om och cykla til lstallet så hämtar papi sen:)

Måste plugga litte ikväll.

Men stall först!

  

Av rebecca - 21 november 2010 21:04

Nu när ja är sjutton år klok. Så säger jag.

Man ska ta risker leva i nuet skita i om de blir helt galet elelr fel. Man ska leva här och nu.

If you'll never try you'll never know.

Blir djup för ja har lyssnat på samma låt i en timme;eeeeeeeeee

Av rebecca - 21 november 2010 14:35

Alla har vart så söta idag:D!Blir ju helt  glad.

Fick present av Jossan i stallet också hur gullig som heslt!

Annrs har ja kolla GG säsong ett som ja fick igår o sen usekt möte som gick underbart bra!

Nu ska jag sätta på mig långkalsonger o snöra på mig gå skorna o stoppa hörlurarna i öronen o bara lyssna på musik.

O idag är ja 17!

Om ett år är ja 18:D

PUSS!

Av rebecca - 20 november 2010 13:09

Hittils har ja legat i sängen under täcket o kolla på OTH till för en halvtimme sen då gick ja upp o käkade. Promenad inställt pga hemskt väder. Men kanske går ut senare annrs har vi en cross somsagt(h

Ska nog lägga mig o kolla lite mer OTH innan ja ska börja fixa till mig lite inför kalaset.

Hehe lördagar is the shit;)

Ovido - Quiz & Flashcards