Alla inlägg den 11 mars 2010

Av rebecca - 11 mars 2010 21:12

Det gick bra att fodra luch ,ta in hö ,köra spånbalar, mocka, göra påsar , vatten hink, mathinkarna i en jävligt varm jacka! Trodde jag skulle dö av värme. Och sen blev jag helt plötsligt bara jättetrött när jag var där men sen åkte jag hem och vilade en timme innan mamma kom. Då åkte vi grodden o köpte mat till hesten.

 

Sen dirre till stallet igen och det skönt att ha allt färdigt så jag borstade av lite fort och red innan lektionerna. Red mera program grejor och Lina var med o petade på ett hörn så det var ju bra  Och har mn världens aboslut underabtaste häst så gåre bra när jag rider rätt och det är = att hon kändes jättebra!  Sen ryktade jag och sen åkte hem.

Imorn ska jag fösöka rida innan lektionerna också funderar på att ta med stallkläderna och åka dirre från colluseum. För vi ska dit med skolan och köra core. Eller jag kanske hinner hem. Ja, jag åker hem före så jag kan käka något innan stallet. Jag får cykla fort helt enkelt.

 

Planen var att göra färdigt LABC-fallen som skulel varit inne i onsdags men jag jobbar på det. NAT! Men dom blir klara på tills på onsdag hehe hoppas jag. Nu ska jag pcka gympa klder och sen gå o sova för att börja klckan 08.00 med en timmes matte är fan inte okej!  

  

 

 

Av rebecca - 11 mars 2010 10:10

Vi i OP1 har data just nu o det är nog igen som tykcer det är roligt dock men men. Äre inte data att blogga?Men vi slutar efter det för vi har ingen engeslka idag och det är väldigt skönt. Jag hade ju slutat tidigt ändå men tio över elva är inte fel precis.

Men jag åker diretkt till stallet från skolan och fodrar lunch tillhestarns och mockar och fixar gör jag också så är det bara att åka upp och rida sen. Skönt att komma hem i tid och att ha tid att pyssla om henne riktig. Det är ganska svårt med tiden ibland faktiskt. Men det gick varken bra i söndags elelr måndags men i tisdags var hon super! Om jag kan rida så hela tiden för det är ju det hänger på lix.

Tävling på lördag känns bara roligt det får gå som det går typ;S

 

Igår hade vi stusdiedag så jag Emelie och Angelica åkte in till Örebro. Köpte en skinnjacka och ett par jeans och det var behövligt och skinnjackan var ett pluss jag har ju velat haft en så länge. Och sen åt vi kina mat och det var frösta gågen för migoch guud va gott det var haha.

 

Nu kanske jag ska sluta blogga och börja jobba löite men det är gaalet tråkigt:(

Aja 50 minuter kvar.


Ovido - Quiz & Flashcards