Alla inlägg den 19 mars 2010

Av rebecca - 19 mars 2010 22:24

Att det gör ont i hela kroppen  Usch!Veckan var ju den värsta vecka på typ en månad elelr två fyfan., Eller iaf de tre första dsagarna alltså måndag

tisdag

Onsdag.

Redovisningen gick bra o det är skönt att ha det ur världen. Nu äre bara mikrobiologi provet kvar o sen komemr säkert 100 andra saker men aja det fixar man.

Sessan fick nya skor igår=vila. Hehe vilar oss i form hon o jag  Nerå nu ska vi dra igång ordenkligt igen. Red seriöst idag och hon kämpade på bra. Hade också ordenkligt med tid idag så blev myspys innan vi red.

Nu ska jag bara gå o lägga mig i sängen o dö. Fast jag vill leva så vi säger att jag bara vilar i typ ganska många timmar.

Börjar morgonen med morgonfodring ridning o utsläpp.

Godnatt<3

  

Ovido - Quiz & Flashcards