Alla inlägg den 7 december 2011

Av rebecca - 7 december 2011 17:12

Asså jag orkar ingen mer skola buhuuu:((((

Eftersom man inte är alltför aktiv på lektionerna har jag lite o göra och lite för mycket frånvaro har jag också haft senaste tiden men körkotet tar fan tid och det är mitt prio ett just nu.  Aja så äre får försöka vara där i tid och stanna kvar hela dagrna+ att faktiskt göra något när jag väl är där.


menidag var klassen sådär myys juu! Tror inte vi gjorde så mycket mer än att prata haha. Men man behöver det ibland och vi hade massa o prata om. det bästa med att vara bara tjejer i klassen är vi kan hjälpas åt med alla små o stora prolem vi har hihi.


Aja sket i fotografiskabilden o åkte till köris istället råplugga teorin. Imorn körlektion sjuuukt nervöst bara! Men de ska nog gå bra o innan det ska vi hälsa på Maria som ska visa oss dialysen. Ska bli skoj! + lite jobb imorn också.


Men idag då så kommer Kerstin och hämtar mig så ska vi till bortorp o rida Maggie ¨så lär ju inte vara hemma på några timmar men då blire verkligen tidigt i sänng så jag kan sluta somna på lektionerna.

Ska fösöka få min PA lapp klar nu så blir Eva glad imorn;)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards