Alla inlägg den 19 december 2011

Av rebecca - 19 december 2011 18:42

Asså idag var varit så sooft. Började tjugo i tio men jag kom tjugo över mkt skönare att sova så orkade inte bry mig allför mkt faktiskt. De var min telfon som sa att man inte kunde snooza mer så jag var väl tvungen att gå upp haha. Iaf barn hade vi sen inget mer eller joo vi käkade julbord.

Sen till köris körde igenom pärmarna o de kändes braa. Sen hem kolla lite gossip o sen lite annat och sen följde jag med mamma när hon handlade o sen en sväng förbi jysk.

Nu står valet mellan att köra cross en timme o sen kolla pearl harbor eller att skita i o träna o kolla dirr. Men hmm känns rätt gött o träna får bli de har ju ändå sovmorgon imorn så det är ju luuungt:)

Puss!

Tumblr_lw81q4lecb1r6paolo1_400_large


Tumblr_lwfo3njh5l1qg9kfqo1_500_large

Tumblr_lwfk8htzrk1qg9kfqo1_500_large

Ovido - Quiz & Flashcards