Alla inlägg den 31 december 2011

Av rebecca - 31 december 2011 12:11

Imorse vare jävligt svårt o komma upp ur sängen drog mig i flera timmar haha. Tillsista var jag tvungen att gå upp. Var tvungen och duscha o fixa innan jobbet så behöver ja inte dusca håret sen. Ska iaf iväg och jobba några timmar börjar ett så en stund till hemma. Försöker göra mig klar så mkt som möjligt men vill ju inte komma festfixad till jobbet precis haha.

Aja sen hem så fort som möjligt och se fixa och sen vidare tilltjejorna där vi ska äta trerätters och grejor haha. Bara de finns skumpa komemr jag;)

Sen blire vidare till en fest :)) Blir nog bra det här nytt år och nya möjligheter.

Och jag brukar inte säga det här ofta inte på flera år men iår har varit ett bra år...bara för de krockar vi säkert o jag dör men då hare vart bra tills dess iaf

Puss och gott nytt år!

 

Ovido - Quiz & Flashcards